Beantwoord

Telfort Compleet-aanvraag nog niet verwerkt

  • 23 August 2019
  • 8 reacties
  • 148 keer bekeken

Badge
Ik heb op 23 juli Tefort Compleet aangevraagd en daar een bevestiging van gekregen met daarin onder andere: "Let op: dit kan tot 1 maand duren."

Die maand is nu voorbij en ik heb verder geen enkele reactie gehad. Hoe lang moet ik daar nog op wachten?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 27 August 2019, 09:28

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @BartVdV Welke producten heb je KPN? Wellicht kan ik aan de hand daarvan iets achterhalen. Wil je je klantnummer van KPN nog in je KPN Forum profiel zetten?
Badge
Hoi @Bart_ Ik heb het klantnummer van één van de drie KPN mobiele abonnementen op ons adres toegevoegd aan mijn forumprofiel. De drie telefoonnummers en het klantnummer van Telfort Thuis staan in het privé-veld. Internet en vaste telefonie zitten uiteraard bij Telfort anders zou Telfort Compleet niet van toepassing zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @BartVdV Wat gek dat je geen reactie hebt gekregen. Eén van de drie nummers (eindigend op 614) is trouwens nog niet actief bij ons: dat abonnement gaat op 2 september in. Je kunt het dan hier direct aanmelden. Wellicht verklaart dit het. De andere twee nummers zijn al wel actief en daar ontvang je ook al de voordelen op die bij Compleet horen: gratis onderling bellen, onderling MB's delen en 5,- korting op elk mobiel nummer.
Badge
Hallo @Bart_ Ik was inderdaad iets te vroeg met het derde nummer. Het voordeel van Telfort Compleet (niet KPN compleet) dat nog ontbreekt voor de andere twee nummers is de dubbele hoeveelheid data voor ieder mobiel KPN abonnement - en dat is iets waar mijn dochters met smart op wachten.
Reputatie 7
Badge +20
Helder, @BartVdV Ik heb een achterliggende afdeling verzocht om hier naar te kijken! Ik ga er vanuit dat je snel terugkoppeling krijgt.
Badge
@Bart_ Dankjewel voor de moeite. Ik zal nog even geduld oefenen.
Badge
@Bart_ Dat was snel: de dataverdubbeling is zojuist ingegaan. Dank!
Reputatie 7
Badge +20
Kijk! Dat zijn de betere berichten. Mooi dat het zo snel is verwerkt!

Reageer