Beantwoord

Telfort compleet mobiel+vast

  • 6 September 2019
  • 5 reacties
  • 191 keer bekeken

Ik heb al een tijdje zowel internet/tv als een mobiel abonnement van Telfort. Sinds 31 juli heb ik daarnaast ook een KPN-mobiel.
Bij Telfort heeft het lang geduurd voor ik uiteindelijk Combivoordeel kon inschakelen, omdat een adreswijziging steeds niet goed doorkwam. Dat is twee weken geleden eindelijk gebeurd.
Voor die tijd had ik al een aanvraag Telfort Compleet gedaan.

Nu ontvang ik 5 euro korting op de factuur, wat erg fijn is. Maar ik vroeg me af of ik door de combinatie niet ook recht heb op dubbele data op het KPN Mobiel abonnement?
Ik dacht dat dat zo was en ben bang dat ik het nu (nog) niet krijg, omdat Telfort mijn abonnementen daar nog niet goed had gekoppeld.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 19 December 2019, 14:01

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Wil84! Als je internet van Telfort hebt en een mobiel abonnement van KPN hoor je inderdaad dubbele data te ontvangen. Krijg je al wel € 5 korting op het KPN abonnement? Als dat ook niet het geval is raad ik je aan de aanmelding nog eens te doen: Meld je aan voor Telfort Compleet en krijg elke maand extra voordelen. Misschien dat dit net even is misgelopen door de adreswijziging.

Als je wel € 5 korting krijgt maar geen dubbele data maak ik een storingsmelding aan om dit te herstellen. Kun je dan je profiel aanvullen met je adresgegevens en 06-nummer?
Dag Joran,

dankjewel voor je reactie! De vijf euro korting op het KPN-abonnement zie ik wel in mijn profiel, maar de dubbele data niet.
Ik heb mijn profiel aangevuld. Dankjewel voor je hulp!
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Ik heb een storingsmelding aangemaakt. Ik ga ervan uit dat het deze week wordt rechtgezet, er wordt nog contact met je opgenomen. Als je voor/na die tijd nog vragen hebt, laat het vooral weten 🙂

Dat Joran of andere medewerkers,

 

Er werd contact opgenomen, maar die medewerker kreeg mijn man aan de lijn en de communicatie verliep moeizaam, doordat mijn man nog niet zo goed Nederlands spreekt. De medewerker vroeg toen of ik zelf terug wilde bellen. Dat heb ik gedaan. De medewerker die ik toen sprak wist ook niet wat er aan de hand was. Hij heeft net als jij een melding aangemaakt zodat ik teruggebeld zou worden. Hij gaf aan dat dit wel geruime tijd kon duren. In welke orde van grote ik moest denken (dagen, weken maanden?) gaf hij niet aan. Na een paar weken nog niets gehoord te hebben, heb ik nog eens gebeld. Die medewerker gaf toen aan dat ik het beste opnieuw de aanvraag voor compleet-voordeel via de website kon indienen. 
Ook dat heb ik gedaan. Nu kreeg ik twee weken terug de email dat deze aanvraag is afgewezen omdat ik geen internet of tv van Telfort of KPN heb. 
Maar dat heb ik dus wel. 
Dit probleem loopt nu al bijna een half jaar en eerlijk gezegd ben ik het helemaal zat. 
De klantenservice is slecht te bereiken en als ik medewerkers aan de lijn krijg, word me gemeld dat ik terug wordt gebeld en dat het wordt uitgezocht, maar dat gebeurt niet. 

Voor mij was de 5 euro korting en de dubbele data de voornaamste reden om voor KPN te kiezen bij het afsluiten van een mobiel abonnement. De medewerker in de winkel gaf aan dat dit inderdaad voor mij zou gelden. Maar tot nu toe kan ik dus niet van deze voordelen gebruik maken. Had ik geweten dat het zó moeizaam zou gaan, dan zou ik nooit voor dit abonnement gekozen hebben. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Wil84. Wat vervelend dat je nog steeds geen gebruik kan maken van de Telfort Compleet voordelen. Zou je in een privébericht willen aangeven op welke adres het Telfort Internet abonnement staat? Wat staat er op de factuur van Telfort? Ik verwacht dat de adressen niet overeenkomen en dat het daarom steeds wordt afgewezen. 

Reageer