Beantwoord

Telfort Compleet niet aangemeld

  • 1 October 2019
  • 5 reacties
  • 103 keer bekeken

Badge
Ik heb internet tv telefoon van KPN en Mobiel van Telfort. Er is mij korting van 5€ en verdubbeling van data toegezegd wanneer gaat dit in? Bij Telfort kan ik geen compleet aanmelden en KPN accepteert mijn Telfort mobiel niet.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 3 October 2019, 08:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Waarom kan je bij Telfort geen compleet aanmelden?
Wat voor een melding krijg je dan?
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Andrélorenzo, welkom! Op het moment dat je internet + tv van KPN en mobiel van Telfort afneemt, kan je je aanmelden voor Telfort Compleet. Je krijgt de voordelen op de KPN diensten, en in dit geval betekent dat óf het gratis pluspakket óf gratis Fox Sports. In jouw geval dus geen korting en/of verdubbeling. Kan je overstappen naar KPN voor wat betreft je mobiele abonnement? Dan krijg je er 5 euro korting, verdubbeling van je data en gratis onderling bellen bij.
Badge
Ik heb het zelfde probleem met telfort.
Heb een telfort mobiel abonnement, sinds 12 september overgestapt Telfort/ KPN compleet op glasvezel.
Geen dubbele data en geen 5€ korting gekregen.
Om glasvezel in huis krijgen moest ik 1600€ betalen en zou van telfort een compensatie van 150€ ontvangen.
Ik hoor hier niets meer over!!

Admin: afgesplitst en naar je eigen topic verplaatst
Hallo @Andrélorenzo , als je klant bent van Telfort, kun je beter bij Telfort aan de bel trekken, 0900 9596 of via Twitter of via Facebook of via het Telfort-forum:
https://forum.telfort.nl/?cid=redirect:www.telfort.nl/forum/
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Andrélorenzo, ik heb je reactie even verplaatst naar je eigen topic. Het klopt wat Jan zegt: als jij deze afspraak met Telfort hebt gemaakt, zul je bij hen moeten zijn. Voor wat betreft Telfort Compleet: zoals eerder aangegeven kan je dat via onze website aanvragen. Let op dat je niet KPN Compleet, maar Telfort Compleet aangevraagd.