Beantwoord

Telfort Compleet nog niet actief

  • 21 November 2019
  • 6 reacties
  • 150 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde, vorige maand van abonnement geswitcht met combivoordeel/compleet voordeel maar heb nog steedsĀ geen verdubbeling en wel extra kosten. Ik had me aangemeld met de instructie, namelijk door naar een nummer te appen, maar het is niet goed doorgekomen. Nu weet ik dat het alsnog opgelost en gecrediteerd kan worden, aangezien ik zelf een tijdje bij Telfort&KPN heb gewerkt dus..zouden jullie mij willen helpen hiermee?:)

Ā 

*Admin: afgesplitstĀ en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 26 November 2019, 12:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

@GFJ22Ā ja, ik had geen app nummer zelf gekregen maar een online formulier. Heb wel op internet via telfort een app nummer gezien maar dat werkte niet via mijn kpn abbonement. Althans kreeg ā€œactivation unsuccessfulā€.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi GFJ, welkom! Je kunt je aanmelden voor Telfort Compleet via dit formulier. Heb je dat ook al gedaan? Zo ja, vul jeĀ forumprofielĀ in met je gegevens, en laat het hier even weten, dan kijk ik dit verder na.Ā 

Hi Erik, bedankt! Ik heb me inmiddels ook via het formulier aangemeld, kan ik mijn gegevens ook privƩ opsturen? En hebben jullie mijn aanmelding via het toegewezen nummer toen wel ontvangen?

Reputatie 7
Badge +30

Als jij je nu via het formulier hebt aangemeld, dan zou je daar al een bevestiging van moeten hebben ontvangen inmiddels. Als dat niet zo is kijk ik het graag voor je na. Vul daarvoor dan jeĀ forumprofielĀ in, dit is privĆ© (alle velden waar dat woord achter staat). Reageer even weer als je dat gedaan hebt.

Top heb ik gedaan! Formulier is verwerkt maar de creditering nog niet :)

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie inderdaad dat de Compleet nu actief is sinds 29 november. Normaliter zou ik dit niet direct crediteren omdat het een extra bonus isĀ die pas actief wordt nadat je aanmeldt en dit ook uitgelegd wordt. Maar, omdat het aanmelden voor Telfort Compleet niet heel duidelijk (meer) uitgelegd staat, snap ik dat het mis kan gaan. Dus een credit voor de gemiste periode staat op je komende factuur :)