Beantwoord

Telfort Compleet nog niet actief

  • 20 January 2020
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Goede avond, 

We hadden ons aangemeld voor Telfort compleet maar dat werd in november ineens opgezegd. Wederom aangemeld want: we hebben Internet plus bellen, TV én mijn vriend heeft een Telfort mobiel abonnement.

We zouden graag Fox sports bij het compleet pakket ontvangen. 

Wanneer kan dit nu gerealiseerd worden?

Met vriendelijke groet

Sylvia

icon

Beste antwoord door Susan_ 24 January 2020, 08:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Sylvia73, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zoals je het omschrijft zou je inderdaad wel recht moeten hebben op de voordelen. Heb je de aanmelding gedaan via deze website? Het kan tot 1 maand duren voordat de voordelen worden geactiveerd. Wanneer heb je voor de laatste keer de aanmelding doorlopen? 

Mocht je graag willen dat ik er even naar kijk, dan doe ik dat uiteraard graag! Wil je dan jouw Forum profiel verder aanvullen met het klantnummer + 06-nummer van het Telfort abonnement? Dit kan je beide noteren bij klantnummer mobiel en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!

Ik heb als het goed is mijn profiel aangevuld met de door jou gevraagde informatie .

Zou je er naar willen kijken? 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Sylvia73, bedankt voor de gegevens. Ik heb er even samen met mijn collega van Telfort naar gekeken en het adres van het mobiele abonnement komt niet overeen met het adres van je internet en tv pakket. Dit is wel een voorwaarde. Nu is het mobiele abonnement klein zakelijk, dus ik zou begrijpen als dat met een reden op een bepaald adres staat. Maar indien de adressen niet overeenkomen kan je niet in aanmerking komen voor de voordelen.


Wil je de voordelen wel ontvangen? Dan dien je het adres van je mobiele nummer te wijzigen naar hetzelfde adres als je internet en tv pakket.​​

Reageer