Beantwoord

telfort compleet nog steeds niet geactiveerd.

  • 5 November 2019
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

Beste kpn/telfort,

 

Op 25 augustus heb ik een nieuw contract bij jullie getekend voor mijn mobiel. Hier bij is mij toegezegd dat ik het thuisvoordeel zou behouden en dat de aanvraag was verstuurd. Nu heb ik al een keer gebeld en ze hebben het weer aangemeld( weet niet waarom dit 2keer moet gebeuren). Maar nog steeds is dit niet gelukt. Ben benieuwd naar de oplossing.

 

Mvg

icon

Beste antwoord door Jiske_ 11 November 2019, 11:05

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Micheldepoorter, welkom op ons KPN forum. Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk de voordelen wilt hebben. Ik kijk graag met je mee! Zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Hoi @Jiske_ 

Ik heb het allemaal aangevuld nu.

Reputatie 5
Badge +7

Bedankt voor het aangeven van de gegevens @Micheldepoorter, ik heb de compleet desk aangestuurd om te vragen of ze je handmatig compleet willen melden. Hier komt binnen 1-2 dagen een terugkoppeling van. Je krijgt die terugkoppeling per sms op je mobiele nummer. Hou je me hiervan op de hoogte ?

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Micheldepoorter, ik zie dat het probleem inmiddels opgelost is door de juiste afdeling en je compleet voordelen inmiddels actief zijn :slight_smile:  Ik ga ervan uit dat je geen andere vragen meer hebt, anders hoor ik het graag! 

Reageer