Beantwoord

Telfort compleet nog steeds niet geactiveerd.

  • 18 November 2019
  • 2 reacties
  • 132 keer bekeken

Beste,

ik krijg het gevoel dat er wat mis communicaties zijn tussen kpn en telfort. In verband met het aansluiten telfort compleet. Of dit zo is weet ik niet maar zo komt het wel over.
 

Ik heb 25/09/2019 de stap genomen om over te gaan vanuit vodafone naar kpn. Dit mede door de mooie deal die ik kon maken omdat wij thuis telfort tv/internet hebben en mijn vriendin telfort mobiel. Dus op deze dag besteld. Zodat ik dubbele data & bel minuten en 5 euro korting p/maand zal krijgen. (Heb inmiddels gelezen dat de voorwaarde hiervoor ook verandert zijn in oktober maar doordat ik in september heb besteld heb ik nog wel de oude voorwaarden)

25/09/2019 heb ik direct telfort compleet aangevraagd om voor te zijn dat de voordelen niet direct in zouden gaan op de dag van activeren. 

28/10/2019 werd mijn abonnement geactiveerd. Alles prima. Enkel nog geen dubbele data en kortingen. Ergens dacht ik misschien konden ze het nog niet activeren omdat mijn kpn abbonement nog niet was geactiveerd hiervoor

28/10/2019 heb ik gelijk een tweede aanvraag gedaan. 
 

08/11/2019 werd mijn eerste factuur afgeschreven waarbij de korting ook nog niet zat. Hierbij besloot ik nog een paar dagen te wachten voor activatie.

13/11/2019 heb ik voor informatie contact gehad met jelle via de kpn chat. Hij kon me niet verder helpen omdat hij geen inzicht had in de telfort tv/internet gegevens. Dus adviseerde hij me naar telfort te bellen.
 

Dit heb ik dan ook direct gedaan. Waarbij ik door telfort de mededeling kreeg dat kpn het probleem graag legt bij telfort en dat hij er ook niks mee kon. Het enige wat hij kon is weer een nieuwe aanvraag doen. Dus dat heeft hij ook gedaan

13/11/2019 de derde aanvraag. 
 

Er staan natuurlijk dat het een maand kan duren maar Jelle van kpn zei; het duurt meestal niet zo lang. En aangezien ik vanaf 25/09 al bezig ben en op de aanvraag van 25/09 ook geen reactie heb gehad met dat het niet gelukt is om welke reden dan ook wou ik het via deze weg proberen. Misschien dat iemand informatie heeft hierover. Ik wil het graag voor zijn voordat ik de volgende factuur krijg waarbij het nog niet geregeld is. Tuurlijk 5€ maakt me ook niet uit maar als het blijft oplopen is dat wel zonde.

Hierbij nog wat extra gegevens;

Max Mulder


klantnummer **********

tel nummer **********

*******

Telfort internet/tv en 1 mobiel abbonement op dit adres.

 

Met vriendelijke groet Max

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 November 2019, 15:20

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @MaxMulder. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je nog steeds geen gebruik maakt van de Telfort Compleet voordelen. Heb je dit formulier gebruik om jezelf aan te melden? Ik heb dit zojuist intern doorgezet naar mijn collega's. Zij zullen dit verder oppakken. Je kan hiervoor natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice. Je zal dan worden doorverbonden met de CompleetDesk. Laat je mij weten of het is gelukt?

@Vikash Jazeker. Bij de 1e aanmelding via dat formulier. 2e aanmelding ook via dat formulier. 3e aanmelding is via een telfort medewerker gegaan. Ik kreeg daarop dezelfde mail dus waarschijnlijk ook via dat formulier. Bedankt voor het doorgeven! Ik heb hiervoor overigens contact gehad via de chat en hij verwees me door naar telfort. En telfort weer terug 😅.

Reageer