Beantwoord

Telfort internet + KPN Mobiel = Telfort Compleet

  • 26 July 2019
  • 5 reacties
  • 220 keer bekeken

ik heb telfort internet en nu net een kpn mobiel abbo afgesloten. de medewerkster van telfort zou alles in orde maken.
ik heb de bevestiging van nummerbehoud en de simkaart al ontvangen maar ik kan nergens zien of ik ben aangemeld voor de telfort compleet korting van 5 euro op mijn mobiel abbo.
gr. h vd berg

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Raymond. 26 July 2019, 12:15

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Heb je al gekeken in Mijn KPN?
Reputatie 6
Badge +9
Goedemiddag @henkvdberg581 😃
Bij Telfort Compleet zullen de voordelen vanaf de eerste van de volgende maand in gaan.
Je zal dan een bevestiging ontvangen per mail dat je Compleet geworden bent en zal in MijnKPN onder Producten zien dat je Compleet bent.
wel raar dat als je veertien dagen bedenktijd hebt je pas na een maand kan zien of alles wel klopt zoals afgesproken. mijn abbo gaat zoiezo pas 24/8 in dus in dit geval nog 2 maanden. gr. henk
Bij Telfort Compleet zullen de voordelen vanaf de eerste van de volgende maand in gaan, staat hierboven in een antwoord.
Is dat de ingang van de volgende maand na ingang van je abonnement?
Dus stel dat het abonnement op 12-08-2019 is ingegaan, is dan de ingangsdatum 12-09-2019 dat de voordelen in gaan bij Telfort compleet?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Kees, sorry voor de late reactie. In jouw voorbeeld gaan de voordelen in op 1 september 🙂

Reageer