Beantwoord

Telfort nummer koppelen aan "MijnKPN"

  • 6 December 2019
  • 2 reacties
  • 523 keer bekeken

Tijdje geleden via en nieuwsbrief van KPN er op geattendeerd dat Telfortnummers op hetzelfde adres nu gekoppeld kunnen worden aan KPN Compleet (nu Hussel?)

Dit proberen te doen via de app, maar lukte niet.

Toen via de chatfunctie van een medewerker een (link naar een) digitaal formulier gekregen.

Dit werkte wel, want even later e-mail met bevestiging van aanvraag.

Tijd later dit bericht via de mail:

Raar want heb vaste telefoon, internet en nóg 3 mobiele KPN nummers op dit adres. allemaal gekoppeld aan mijnKPN.

Met de chat nogmaals contact gehad; Telfortummers kunnen niet aan KPN gekoppeld worden, volgens medewerker… 

Toen maar eens gebeld met klantenservice;  Deze medewerker vertelde me dat het enige dat hij kon doen was het Telfort abonnement overzetten naar een KPN abonnement, en dan koppelen…..

 

Mijn hoop is nu op jullie gevestigd.  Wat te doen..  Kan een Telfortabbonnemetn nu wél of niét gekoppeld worden.

En zo ja,  waarom kan dit bij mij niet? Telfort abonnement is op hetzelfde adres als KPN abonnement.

 

mvg,

Ivo  

 

 

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 9 December 2019, 20:31

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @vrusch, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik denk dat er hier twee dingen door elkaar gehaald worden, namelijk MijnKPN en KPN Compleet.

  • MijnKPN is een online omgeving waarin je de KPN producten kan koppelen, zodat je ze kan inzien en kan wijzigen. Dit kan alleen met KPN producten, en niet met Telfort producten. Hier heb je Mijn Telfort voor.
     
  • KPN Compleet is een aparte registratie bij meerdere KPN producten op hetzelfde adres, zodat je voordelen kan ontvangen. Hier komen ook Telfort producten voor in aanmerking, omdat het een dochteronderneming is. KPN Compleet geldt nog voor de wat oudere abonnementen, de nieuwe propositie valt onder de KPN Hussel voorwaarden.


Mocht je nog een Telfort product hebben dat in aanmerking komt voor de voordelen van Compleet, kan je die via deze website toevoegen. Het kan dan maximaal een maand duren voordat deze voordelen zijn toegevoegd.

Is het zo wat overzichtelijker voor je geworden? Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust! Ik help je graag verder :blush:

Reputatie 7
Badge +21

@vrusch, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je met bovenstaande informatie verder of heb je nog vragen voor mij?

Reageer