Beantwoord

TFT thuis abonnement en entertainmentvoordeel

  • 12 October 2020
  • 17 reacties
  • 570 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Sinds afgelopen weekend is mijn KPN thuis abonnement (internet/TV/bellen) omgezet naar een KPN abonnenment:

TFT Internet met Interactieve TV en Bellen

Mijn mobiele abonnementen waren al overgezet en die heb ik zelf omgezet naar KPN (hussel) abonnementen.

Kan ik nu ook Spotify Premium afsluiten met €5 entertainmentvoordeel, of moet het thuis abonnement dan worden omgezet naar een “echt” KPN abonnement?

icon

Beste antwoord door PeterG 12 October 2020, 15:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

of moet het thuis abonnement dan worden omgezet naar een “echt” KPN abonnement?

Ja. Want het is nu een TFT abonnement (vh. Telfort). Dat houdt in dat het dat aanbod is en blijft onder die voorwaarden, want dat heb je indertijd zo afgesloten. Je kunt nu dus wel, mét behoud van je Telfort-e-mail, over naar KPN Hussel.

Reputatie 7

Hoi @bnwgraaf, wat Peter zegt klopt inderdaad. De Telfort Thuis pakketten zijn met behoud van voorwaarden naar KPN overgekomen. Dat betekent dat ze gebruik kunnen maken van Telfort CombiVoordeel/Compleet. De KPN Hussel voordelen, zoals het entertainmentvoordeel, is alleen mogelijk bij de Hussel pakketten. Als jouw Telfort Thuis pakket buiten de contractperiode is kan je via MijnKPN kiezen om het pakket te wijzigen naar een Hussel pakket, zodat je dat voordeel wel kunt gebruiken :slight_smile:

Reputatie 3

Beste Jasper (KPN)

Ik ben overgezet van Telfort compleet naar TFT compleet (KPN)

Ik zie, als ik ga inloggen bij mijn kpn, dat ik nu kan omschakelen naar KPN hussel.

Hier heb ik een paar vragen over:

Ik heb 2 telefoonnummers. Ik neem aan dat deze zondermeer worden overgezet ?
Alle mail-adressen blijven bestaan, zoals deze nu zijn ingevoerd. (Telfort en Lijbrandt en kpnmail)

Graag z.s.m. even een reactie.

Ik kan dan alles via mijn kpn aanvragen.
Bij voorbaat dank.!

Hallo @Ffocus , als je ook het 2e telefoonnummer aanvinkt bij je bestelling moet dat lukken en nummerbehoud voor beide nummers aanvragen.

De emailaccounts blijf je ook houden.

 

Reputatie 3

Bedankt voor je snelle reactie.

Helaas heb ik niet de mogelijkheid om iets “aan te vinken” m.b.t. Telefoonnummers..

Nummerbehoud lijkt mij wel logisch, maar kan ik niet aangeven..

Uitsluitend accoord gaan met de aanvraag…

Vandaar mijn vraag hier op het vorum..

Heel graag reactie.!

Hallo @Ffocus , dan kun je het snelste en beste even bellen, 0800 0402 of chatten.

 

Reputatie 7

Ik heb 2 telefoonnummers. Ik neem aan dat deze zondermeer worden overgezet ?
Alle mail-adressen blijven bestaan, zoals deze nu zijn ingevoerd. (Telfort en Lijbrandt en kpnmail)

Hoi @Ffocus, leuk om je nu ook hier te zien :smile:  Als je een Husselpakket kiest en zorgt dat telefonie is aangevinkt blijven je nummers gewoon behouden inderdaad. Bij die wijziging veranderd er ook niets aan je e-mailadressen, die blijven zoals ze zijn.

Reputatie 3

Bedankt voor je reactie.

Alles blijft hetzelfde als je via mijnkpn gaat onschakelen naar “hussel”. 
Ik principe kun je “de snelheid” kiezen voor je internet-verbinding.

Totaalprijs is ongeveer gelijk aan “TFT”.

Dus dan is de keus noet moeilijk om dan naar de “echte/volledige” KPN over te stappen..!

 

Reputatie 3

Ik neem aan, dat ik wel even een mailtje o.i.d. krijg “ter bevestiging” van mijn aanvraag die ik enkele dagen geleden heb ingevoerd via “mijn kpn”.

Dit betreft:

Van TFT internet en interactieve TV naar KPN “HUSSEL”.

Bij voorbaat dank.!

Hallo @Ffocus , in MijnKPN kun je ook de lopende correspondentie zien.

 

Reputatie 3

Beste JanD,

Graag een kleine “hint” waar deze “info” zou kunnen staan…

Ik kan nergens enige “info” vinden hierover…

Geen correspondentie of wat dan ook...

Beste JanD,

Graag een kleine “hint” waar deze “info” zou kunnen staan…

Ik kan nergens enige “info” vinden hierover…

Geen correspondentie of wat dan ook...

Hallo @Ffocus , onder het product THUIS, sub-rubriek persoons- en betaalgegevens, links onder de rubriek correspondentie met KPN

Reputatie 3

Bedankt JanD voor je “goedbedoelde info”.

Helaas is de rubriek correspondentie met KPN niet aanwezig…

Dank voor info.

Bedankt JanD voor je “goedbedoelde info”.

Helaas is de rubriek correspondentie met KPN niet aanwezig…

Dank voor info.

Hallo @Ffocus , dan heb je inderdaad nog geen reactie van KPN gehad.

Zelf heb ik wat lopen bij KPN, vandaar dat ik die rubriek met correspondentie wel zie.

Die correspondentie houd in de email(s) die KPN naar je verstuurd heeft.

 

Reputatie 7

Als je een wijziging doet zal er een bevestiging worden gestuurd @Ffocus, daarmee krijg je in een overzicht wat er wijzigt. Heb je die inmiddels wel gehad? Nadat die is gestuurd zal die ook in MijnKPN te zien zijn zoals Jan zegt. Als je nog niets hebt gehad, en de wijziging wel hebt aangevraagd, kunnen we voor je kijken wat we kunnen zien. Zou je daarvoor je forumprofiel helemaal kunnen invullen en een seintje geven? :slight_smile:

Reputatie 3

Hallo Jasper,

Ongeveer een half uur nadat ik de vraag had gesteld op het forum, kreeg ik 2 mailtjes binnen over de wijziging met alle info en uitvoerdatum.

De voorbereiding is dus al helemaal geregeld..

Dank voor je reactie !

Reputatie 7

Dat is nog mooier inderdaad, de puzzelstukjes vielen al snel op hun plaats :slight_smile:  Graag gedaan, ik ga er van uit dat het daarmee helemaal goed komt. Mochten we je er meer over kunnen vertellen of als je andere vragen hebt, je weet ons te vinden.