Beantwoord

Toevoegen mobiel nummer aan KPN compleet lukt niet

  • 13 november 2019
  • 4 reacties
  • 91 keer bekeken

Goedenavond,

Heb er al over gebeld en zou administratief allemaal goed verwerkt zijn, maar het lukt ons geen van drieeen om mijn dochter met haar mobiele nummer te koppelen aan ons huishouden (waar mijn man en ik KPN compleet hebben) zodat zij ook compleet krijgt.

We krijgen telkens de melding dat het helaas nog niet gelukt is… 

Wat nu?

icon

Beste antwoord door LydiaV 19 november 2019, 01:24

Dank @Rutger_ , het is zojuist gelukt en ik zie de gegevens ook staan. Top!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Welkom op het forum @LydiaV, als ik je gegevens er bij pak dan zie ik dat het genoemde nummer op dit moment KPN compleet is en toegevoegd is aan een KPN ID. 

Jammer dat het niet direct gelukt is, klopt het dat het ondertussen wel lukt om MB's te delen? 

Dank @Rutger_ , het is zojuist gelukt en ik zie de gegevens ook staan. Top!

Reputatie 4
Badge +5

@LydiaV Dat is mooi om te horen. Fijn dat het nu lukt om MB's te delen en de verbruiksgegevens van het mobiele nummer in te zien. 

Reputatie 4
Badge +5

@LydiaV We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer