Vraag

Uit KPN compleet stappen?

• 24 april 2017
  • 7 reacties
  • 334 keer bekeken

Hallo,

Paar weken terug ben ik verhuisd bij mijn ouders vandaan (die kpn compleet hebben). Ik heb mijn mobiele abonnement adres gewijzigd, maar maak nog steeds gebruik van de voordelenen van KPN compleet. Dit lijkt mij niet te kloppen aangezien ik op mijn nieuwe adres enkel een mobiel abonnement afneem van KPN.

Ik ga deze week mijn abonnement verlenegen. Wat moet ik nu aangeven?

Groet,
Jonathan

7 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Als het goed is vervallen de KPN Compleet voordelen automatisch zodra het systeem ziet dat je op een ander adres woont. Je hoeft daar in principe niets voor te doen 🙂 (Je kunt je wel afmelden met de instructies op deze pagina) Overigens is het volgens mij toegestaan om het factuuradres bij je ouders te laten staan waardoor je nog steeds gebruik kunt maken van Compleet.
De verlenging van je abonnement gaat op de gebruikelijke manier, je hoeft niets speciaals aan te geven.
Als het goed is vervallen de KPN Compleet voordelen automatisch. Je hoeft daar niets voor te doen 🙂 Overigens is het volgens mij toegestaan om het factuuradres bij je ouders te laten staan waardoor je nog steeds gebruik kunt maken van Compleet.
De verlenging van je abonnement gaat op de gebruikelijke manier, je hoeft niets speciaals aan te geven.

Dus als ik het goed begrijp zou ik het factuuradres weer kunnen wijzigen in dat van mijn ouders om blijvend de voordelen te hebben van Compleet? Hoe kom ik hier met zekerheid achter? Zou mooi zijn namelijk, met die voordelen 😉
Reputatie 4
Badge +2
Als ik de voorwaarden zo interpreteer dan kan dat inderdaad; je kunt een link naar de voorwaarden vinden op deze pagina. Een webcare medewerker kan je hier uitsluitsel over geven.
Bedankt, wacht ik zijn of haar reactie nog even af alvorens ik ga verlengen!
Reputatie 7
Badge +24

Als het goed is vervallen de KPN Compleet voordelen automatisch zodra het systeem ziet dat je op een ander adres woont. Je hoeft daar in principe niets voor te doen 🙂 (Je kunt je wel afmelden met de instructies op deze pagina) Overigens is het volgens mij toegestaan om het factuuradres bij je ouders te laten staan waardoor je nog steeds gebruik kunt maken van Compleet.

Hey Jonathan, welkom op het forum. Leuk dat je hier je vragen stelt. AeTIos heeft je al goed op de hoogte gebracht zie ik. Het is zoals hij in z'n eerste bericht aangeeft. Wij controleren niet waar jij daadwerkelijk woont dus je kan eventueel jouw mobiele abonnement op het adres van je ouders laten staan. Houd er wel rekening mee dat eventuele schriftelijke communicatie naar dat adres gaat(ook al gaat bijna alles via e-mail tegenwoordig).

Verder kan je inderdaad gewoon het mobiele abonnement verlengen. Maakt verder niets uit voor Compleet.
Bedankt Paul_ voor je reactie. Ik ben gisteren erg goed geholpen en inderdaad ik heb mogen verlengen met de voordelen van KPN Compleet (ideaal).

Dank voor het meedenken!
Reputatie 7
Badge +24
Wauw, dat is een snelle reactie! 🙂 Top dat het is geregeld. Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom.
Reputatie 7
En je kunt dus voor nop je ouders bellen en zij jou 😉 :D
(indien jou mobiel op hun adres staat)

Reageer