Beantwoord

Vaste klant al meer dan 10 jaar !!

Beste KPN directie,

Ik vraag me af waarom je als trouwe vaste klant , al meer dan 10 jaar totaal geen voordelen meer krijgt aangeboden .
Jullie werven nieuwe klanten met kortingen en voordelen wat ik uiteraard begrijp , maar voor jullie vaste trouwe leden HELEMAAL NIETS .
Ja jaarlijks prijsverhogingen .....
Bij mijn energie leveranvier belonen ze hun vaste klanten zolang ze blijven met kortingen tot 25% als je langer dan 5 jaar lid blijft bij hun .
Kortom een goede en slimme reden om bij deze aanbieder te blijven !!
Daarom vraag ik me serieus af wat de KPN nu eens gaat doen voor hun vaste leden , ik ben echt tevreden maar krijg wel neiging om alleen al door deze houding richting een concurrent te gaan .
Aanbieders genoeg ........

Ik ben benieuwd naar jullie antwoord .

Mvg , Stephan Smit
icon

Beste antwoord door Bart_ 22 oktober 2018, 15:56

Beste Stephan. Dank voor je bericht en goed dat je je verhaal hier op het Forum doet. Ik ben geen lid van de directie, maar 'gewoon' een moderator. Wellicht kan ik je wel iets meer toelichting geven.

Als eerste vind ik het mooi om te lezen dat je al 10 jaar klant bij ons bent. Dat is erg lang, dank daarvoor. Dat wordt zeker gewaardeerd, al begrijp ik dat je dat niet zo ervaart. Voor nieuwe klanten hebben we inderdaad vaak een introductie-aanbieding. Die zul jij toen je klant werd ongetwijfeld ook hebben gekregen. We doen daarna inderdaad niet meer: bij het verlengen van je abonnement is er geen extra korting meer. Tegenwoordig hebben we KPN Compleet: daarbij krijg je doorlopend voordeel. En hoe meer producten je bij ons afneemt, des meer voordelen krijg je. Daarmee ontvang je structureel voordeel, in plaats van een eenmalige korting.

Daarbij. We zijn geen prijsvechter en zo hebben we ons ook nooit geprofileerd. We investeren volop in goede producten, in een goede klantenservice en in structurele ontwikkeling. Dat is denk ik het beste dat we kunnen doen om onze klanten tevreden te houden.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Stephan. Dank voor je bericht en goed dat je je verhaal hier op het Forum doet. Ik ben geen lid van de directie, maar 'gewoon' een moderator. Wellicht kan ik je wel iets meer toelichting geven.

Als eerste vind ik het mooi om te lezen dat je al 10 jaar klant bij ons bent. Dat is erg lang, dank daarvoor. Dat wordt zeker gewaardeerd, al begrijp ik dat je dat niet zo ervaart. Voor nieuwe klanten hebben we inderdaad vaak een introductie-aanbieding. Die zul jij toen je klant werd ongetwijfeld ook hebben gekregen. We doen daarna inderdaad niet meer: bij het verlengen van je abonnement is er geen extra korting meer. Tegenwoordig hebben we KPN Compleet: daarbij krijg je doorlopend voordeel. En hoe meer producten je bij ons afneemt, des meer voordelen krijg je. Daarmee ontvang je structureel voordeel, in plaats van een eenmalige korting.

Daarbij. We zijn geen prijsvechter en zo hebben we ons ook nooit geprofileerd. We investeren volop in goede producten, in een goede klantenservice en in structurele ontwikkeling. Dat is denk ik het beste dat we kunnen doen om onze klanten tevreden te houden.
Reputatie 7
Hmm 🤔 , pas 10 jaar. Ben sinds mei dit jaar 30 jaar klant van KPN.

Blijf bij KPN vanwege het:
- Nederlandse gevoel
- 24/7 bereikbare klantenservice
- Goede (kwaliteit) verbindingen
Ik begrijp dat wel... Als vaste klant kan er best wat tegenover staan.. Pas in de winkel gaf de kpn medewerkster ook toe dat mensen die klagen of naar een andere aanbieder weer terug komen wel profiteren van kortingen of presentjes als bonbons en wijn... Belachelijk eigenlijk dat je als klagende kpn gebruiker gesust wordt met zulke presentjes en de trouwe gebruikers die niet klagen nooit wat horen.
Ik zei al.. Ik wel wat klachten opsommen, wil vanavond wel proosten op mijn nieuwe mobiel met een bonbon erbij.. Ze zei.. Joh, zou naar de jumbo gaan, de wijn van hier is niet te zuipen.
Vond dr taalgebruik niet zo netjes....maar oké, presentjes of een korting ofzo het zat er niet in.
Reputatie 7
Heb nog nooit cadeautjes (gehad) van bedrijven waar ik al heel lang bij was.

Onlangs tot m'n verbazing kreeg ik een bedrag van Eneco indien ik me opnieuw voor 2 jaar vastlegde. Aangezien ik daar ook al 30 jaar niet geswitched ben (afgezien van overnames) wel grappig.

Verder heb ik bij abonnementen en lidmaatschappen nog nooit cadeautjes gehad in de trant van "gefeliciteerd, u bent nu x jaar bij ons, u krijgt ..... ".

Heb ooit, zeker 10 jaar geleden, de TROS 's daarover gebeld. Kreeg reactie als "we doen daar niet aan". Ook toen alleen nieuwe leden. Inmiddels opgezegd i.v.m. de prima gids bij i-tv. En evt. gelijk programma kunnen programmeren.

Reageer