Beantwoord

vaste klant korting?

  • 29 May 2020
  • 4 reacties
  • 358 keer bekeken

Badge

Als vaste klant al meer dan heel veel jaren wil ik ook wel de wifi versterkers tw van 199,-- Euro of abonnement mag ook wel wat lager.

 

kortom doe iets voor de trouwe vaste klant…..

 

jeelmaat

icon

Beste antwoord door Chrizziey 29 May 2020, 14:50

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Jeelmaat,

Vaste klanten krijgen een korting van €50,00 op de superwifipunten (2 stuks). Toen jij destijds je abonnement bij KPN afsloot heb je kennis mogen maken met een leuk aanbod en dat is nu voor nieuwe klanten ook het geval. Deze nieuwe klanten krijgen volgend jaar ook geen nieuwe aanbod meer. 
Helaas is het niet zo dat je welk jaar beloond wordt om klant te blijven, dat is voor kpn niet te betalen en zou resulteren in hogere abonnementsprijzen, en dat zou zonde zijn. 

Wist je dat je in MijnKPN kunt kijken of je misschien goedkoper uit kan zijn? Als je via MijnKPN kijkt bij abonnement wijzigen, kun je kijken of een overstap naar een goedkoper pakket of het verwijderen van opties tot de mogelijkheden behoort zodat je minder kosten hebt in de maand. 

Reputatie 7

Hallo @ChrisWissink , welkom op het KPN forum. We vinden het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons :green_heart:

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 
Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Ik goed dat je de Super Wifi liever gratis krijgt. Maar Chris slaat de spijker op z'n kop. Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geven we korting op het abonnement of de Super WiFi als cadeau bij een nieuwe abonnement. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. We investeren liever in een goed netwerk, zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening.

Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust. De community helpt je graag :)

Reputatie 7
Badge +16

 @Nadia je hebt alleen mij getagd in plaats van @Jeelmaat. Maar bij deze :) 

Reputatie 7

Hah, dank @ChrisWissink ik bedoel uiteraard Jeelmaat :see_no_evil:

Reageer