Beantwoord

Vaste klanten zijn altijd de dupe bij KPN. Waarom geen korting?

  • 23 July 2021
  • 3 reacties
  • 123 keer bekeken

Goedenavond ,

Ik als jaren vaste klant bij jullie (tel int mob),

Wil graag iets kwijt.

Elke nieuwe klant die jullie binnen halen ,

Die krijgt een hele leuke korting.

Ik als vaste klant krijg niks.

Wat word er gezegd elke keer op keer weer.

We moeten blijven investeren in onze netwerken en verbindingen.

Weet je ,dat is zo pure bullshit.

En waarom .

Als elke abbonee na 1 jaar opzegt .

Dan hebben jullie toch ook geen geld voor zogenaamd investeringen in goede netwerken en verbindingen.

KPN WAKE UP .

VASTE KLANTEN EERST .

En dan pas de nieuwe abbonees.

Jullie krijgen van mij een dikke 4.

icon

Beste antwoord door Nick83 23 July 2021, 22:52

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +19

En wie zou die kortingen dan moeten gaan betalen? Stel iedere vast klant krijgt € 10,00 per maand korting. Met ruim 2 miljoen klanten is dat wel heel veel geld. Dus zullen de prijzen omhoog moeten. Is dat wat u wilt? We hebben één van de beste netwerken ter wereld en dat kost wat. 

Reputatie 7
Badge +24

Als elke abbonee na 1 jaar opzegt .

Ja als... maar in de praktijk is dat niet zo. U doet het ook niet. Als daadwerkelijk iedere klant na 1 jaar weer weg zou wezen, dan had KPN het ook wel anders gedaan ja. Maar dat is niet zo. Het aantal klanten wat na 1 jaar weer weg is, dat is maar heel beperkt.

En wat schiet iedereen er mee op als KPN iedereen elk jaar korting zou geven? Dat is toch nutteloos? Kan KPN net zo goed de normale prijs wat lager maken toch?

Reputatie 7
Badge +24

@Soulcollector, allereerst welkom hier. 

Ik krijg wel een lichte hoofdpijn van jouw manier manier van typen. :frowning2:

Verder sluit ik mij aan bij Joep en Nick. Begrijp me niet verkeerd, we zijn erg zuinig en blij met onze vaste klanten en die waarderen we ook enorm! Maar wat jij hier uitkraamt is op zijn minst vreemd. 

Dank voor de dikke 4. 

Reageer