Beantwoord

Veranderen abonnement

  • 14 November 2019
  • 4 reacties
  • 192 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een aantal vragen over mijn huidige contract en eventuele wijzigingen bij een overstap naar KPN Hussel.

Op dit moment heb ik een KPN Alles-in-1 Standaard abonnement.

  • Is het mogelijk de internetsnelheid te verhogen zonder over te stappen naar Hussel? En wat zijn hier de kosten voor?
  • Indien ik overstap naar KPN Hussel blijven dan mijn KPN Compleet voordelen behouden? (Fox Sports, dubbele data voor mobiel + €5,- maandelijkse korting op mobiel abonnement)
  • Op het moment heb ik een abonnement met opnemen pakket, Spotify Premium, vast nr., 2x HD ontvanger, gratis onderling bellen, FOX Sports, KPN Veilig 2 apparaten voor €72,- per maand. Indien ik overstap naar een gelijkwaardig KPN Hussel abonnement dan zijn de kosten hiervoor €81,48 per maand waarbij het mij nog niet duidelijk is of de eerder genoemde KPN Compleet voordelen behouden blijven. Klopt dit?

Met vriendelijke groet,

Kamphuis

icon

Beste antwoord door PeterG 14 November 2019, 15:51

Bekijk origineel

4 reacties

1.
A.h.g.i. kun je in MijnKPN een snelheidsverhoging erbij nemen. Kost bij mijn weten 5 tot10 euro.
Maar… kán je verbinding wel sneller? Check even via Fourstack wat de max. snelheid op je adres momenteel is.

2.
Hussel abonnementen kennen geen kpn compleet meer. Je krijgt daarin slechts 5 euro korting bij minimaal een extra tv pakket. Dus een maal 5 euro korting ongeacht het aantal pakketten.
Als je mobiel nog wel een kpn compleet abo is blijf je daar compleet voordelen houden.

3.
Zoals gezegd. Voor de Hussel abonnementen vervalt compleet.
En met Hussel ben je aardig wat duurder uit blijkt uit je berekening. Waarom laat je het niet zo.

1.
A.h.g.i. kun je in MijnKPN een snelheidsverhoging erbij nemen. Kost bij mijn weten 5 tot10 euro.
Maar… kán je verbinding wel sneller? Check even via Fourstack wat de max. snelheid op je adres momenteel is.

2.
Hussel abonnementen kennen geen kpn compleet meer. Je krijgt daarin slechts 5 euro korting bij minimaal een extra tv pakket. Dus een maal 5 euro korting ongeacht het aantal pakketten.
Als je mobiel nog wel een kpn compleet abo is blijf je daar compleet voordelen houden.

3.
Zoals gezegd. Voor de Hussel abonnementen vervalt compleet.
En met Hussel ben je aardig wat duurder uit blijkt uit je berekening. Waarom laat je het niet zo.

 

Bester PeterG,

Bedankt voor je uitgebreide antwoord, de snelheid op mijn adres kan via glasvezel tot 500Mbit/s. Op het moment is dit volgens MijnKPN 100Mbit/s Down en 10Mbit/s Up, dus dit kan sneller. In MijnKPN is dit inderdaad te verhogen, bedankt voor de tip.

Ik twijfel om over te stappen naar KPN Hussel 200 zonder FOX Sports en vast nr., dan kom ik op een maandbedrag van €68,99. Als ik het goed begrijp blijft mijn mobiel KPN Compleet voordeel (dubbele data + €5,- korting) dan behouden?

Met vriendelijke groet,

Kamphuis

Zolang je nog geen Hussel abo hebt op je mobiel blijft die onder ‘KPN Compleet’ vallen. Enige voorwaarde: meerdere abonnementen (dus ook Hussel).

Compleet korting op de ‘oude’ abonnementen en Hussel korting op de Hussel abonnementen. Combi van beide kan dus.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Kamphuis91, welkom op ons Forum! Ik zie dat @PeterG je al super goed heeft geholpen. Het klopt inderdaad wat hij zegt, de oude mobiele abonnementen behouden de KPN Compleet voordelen en het nieuwe Thuispakket krijgt de voordelen van KPN Hussel. 

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan ben je van harte welkom op ons Forum!

Reageer