Beantwoord

Verandering abonnement

  • 25 February 2020
  • 5 reacties
  • 92 keer bekeken

beste kpn

Ik heb onlangs mijn mobiele abonnement moeten wijzigen i.v.m. een stukke telefoon.

We hebben daarnaast de vast bellen eruit gehaald omdat de telefoon niet gebruikt werd. helaas Is door de medewerker van de winkel niet aangegeven dat er dan zaken in het abonnement gaan wijzigen. Zoals; spotify eruit gegooid, te weinig belminuten waardoor ik nu door alles heen ben.

Ik vind dit een slechte zaak.

Al jaren heb ik spotify waar ik zijdelings ook voor betaal natuurlijk. Ineens weg en nu mag ik het volle pond gaan betalen.

Kunnen jullie mij helpen?

groeten Monique Verwijmeren

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 27 February 2020, 13:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @monique2020daan ,

Ik vrees dat jouw abonnement is overgezet van KPN Compleet naar KPN Hussel. Over het algemeen verlies je dan even aantal voordelen en als je al jouw producten alsnog wilt behouden, ben je dan vaak duurder uit. 

Tot nu toe lees ik regelmatig dat de wijziging niet teruggedraaid kan worden. En dat is best vreemd.

In dit topic lees je alles over KPN Hussel : 

https://forum.kpn.com/internet-9/kpn-introduceert-kpn-hussel-internet-mobiel-tv-entertainment-en-meer-altijd-op-jouw-manier-480667

 

En dit zijn een paar opmerkelijke verschillen in de voordelen: 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 

 

Bedankt voor uw antwoord. 

Ik ga morgen maar langs bij de desbetreffende mevrouw van de KPN winkel.

We gaan het horen. 

Vriendelijke groet, 

Monique

Reputatie 7
Badge +30

Beste @monique2020daan, welkom! Wat jammer dat dit speelt! Ben je nog teruggegaan naar de winkel? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? 

hoi marcia

ik ga morgen heen, maar als je mij kunt helpen, of wil kijken of dit lukt graag.

groetjes Monique

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat de collega's je inderdaad omgezet hebben naar Hussel. Je kunt dit binnen 14 dagen annuleren, maar alleen door het abonnement op te zeggen. We kunnen je niet terugzetten naar je oude abonnement, zoals Noordzee terecht aangeeft. Dat spijt me heel erg :-(. Je kunt Spotify Premium erbij aanzetten, maar je bent dan onder de streep wel iets meer kwijt dan hiervoor. Je kunt een klacht indienen bij de winkel en dat zou ik zeker ook doen, maar daar kan niets aan veranderd worden, ben ik bang. 

 

Het is me nog niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met te weinig belminuten. Ik zie dat je verlengd hebt met Hussel onbeperkt. Dat gaat echter pas lopen als je huidige contract afloopt in mei. Tot dan maak je nog gebruik van je huidige abonnement.