Vraag

Verandering abonnement naar Compleet & levering 2e ontvanger

  • 15 januari 2017
  • 2 reacties
  • 128 keer bekeken

Momenteel hebben wij alles in 1 premium en gaan per februari over op compleet.
Nu bleek dat wij altijd al recht hadden op een tweede HDTV ontvanger.
Deze is ons enkele weken geleden toegezegd.
Helaas hebben wij deze nog steeds niet ontvangen.
Ook heb ik een raag wanneer er gekozen kan worden voor FOX of andere opties als compleet in gaat.

Admin: topic verplaatst naar juiste board, titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum @fktehe! Je kunt 1 keer per maand wisselen van pakket bij KPN Compleet. Dit kun je online doen via de website of via de app. Let er hierbij wel op dat opnames dan komen te vervallen uit het vorige pakket.

Wat betreft je ontvanger, ik kijk voor je na waar die blijft. Hiervoor wil ik graag gegevens van je hebben. Beantwoord je het privébericht dat je zo van me ontvangt?
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb geen gegevens van je ontvangen @fktehe? Als ik nog iets voor je kan betekenen, stuur ze dan nog even toe.

Reageer