Wat mij opvalt is dat er voor goede vaste klanten geen tot nauwelijks verbeterde aanbiedingen worden gedaan terwijl er om nieuwe klanten zich te laten binden aan KPN dit wel gedaan word bijv. Eerste 6 mnd 35 daarna 65. Persoonlijk vind ik dat klanten die geruime tijd goede klant zijn KPN ook weleens mogen profiteren van een goede verbeterde aanbieding hiermee laat je zien als provider dat je de goede vaste klant waardeert dat het nogsteeds klant is van KPN. Nieuw abonnement afsluiten en 5 euro genieten is in mijn ogen standaard en geen verbeterde aanbieding bieden wat mij als trouwe klant over komt dat we niet gewaardeerd worden en het mij het aan het denken zet om elders een nieuw contract af te sluiten aangezien ik dan weer gebruik kan maken van aanbieding/korting. Ik heb al zo’n 20 jaar KPN omdat ik de dienst uitstekend vind maar denk dat de concurrenten ook niet hebben liggen slapen de afgelopen 20 jaar. Doe er uw voordeel mee, want alleen maar de prijzen verhogen doet de trouwe klanten aan het denken zetten.
Benieuwd naar uw reactie.
mvg, Daniël
Beste antwoord door Marina_
Bekijk origineel