Beantwoord

verbeterde aanbieding voor vaste klanten

  • 13 June 2019
  • 8 reacties
  • 427 keer bekeken

Beste KPN,

Wat mij opvalt is dat er voor goede vaste klanten geen tot nauwelijks verbeterde aanbiedingen worden gedaan terwijl er om nieuwe klanten zich te laten binden aan KPN dit wel gedaan word bijv. Eerste 6 mnd 35 daarna 65. Persoonlijk vind ik dat klanten die geruime tijd goede klant zijn KPN ook weleens mogen profiteren van een goede verbeterde aanbieding hiermee laat je zien als provider dat je de goede vaste klant waardeert dat het nogsteeds klant is van KPN. Nieuw abonnement afsluiten en 5 euro genieten is in mijn ogen standaard en geen verbeterde aanbieding bieden wat mij als trouwe klant over komt dat we niet gewaardeerd worden en het mij het aan het denken zet om elders een nieuw contract af te sluiten aangezien ik dan weer gebruik kan maken van aanbieding/korting. Ik heb al zo’n 20 jaar KPN omdat ik de dienst uitstekend vind maar denk dat de concurrenten ook niet hebben liggen slapen de afgelopen 20 jaar. Doe er uw voordeel mee, want alleen maar de prijzen verhogen doet de trouwe klanten aan het denken zetten.

Benieuwd naar uw reactie.

mvg, Daniël
icon

Beste antwoord door Marina_ 15 June 2019, 12:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Daniel77, Welkom hier! Deze actie is inderdaad bedoeld voor nieuwe klanten. Je zult zelf, toen je klant bij ons werd, ook een mooi introductie-aanbieding hebben gekregen. Zo'n actie is dit ook. Dat betekent niet dat we onze vaste klanten niet waarderen, het tegenovergestelde is waar. Je krijgt niet alleen € 5,00 korting, maar ook andere voordelen bieden we aan. Als je verschillende producten van ons combineert kun je behoorlijk wat voordeel krijgen. Als je Compleet bent, levert je dat in elk geval inderdaad al € 5,- korting per maand per mobiele aansluiting op, krijg je een verdubbeling van mb's(en evt. belminuten), krijg je een gratis zenderpakket(Fox Sports of het Pluspakket), je kunt ook mb's delen met de rest van het gezin en onderling gratis bellen. Ook niet verkeerd, toch?

De één is tevreden met deze voordelen, een ander ziet graag voordeel in de vorm van korting. Ondanks dat we zouden willen dat je klant bij ons blijft, kunnen we je die extra korting die jij graag zou willen hebben helaas niet bieden. Als we iedereen korting zouden geven, zouden we de reguliere prijzen moeten verhogen. Daar zit natuurlijk ook niemand op te wachten.

Hopelijk is het je duidelijk waarom we dit niet doen. Als je verder nog vragen hebt, hoor ik het graag 🙂 Anders wens ik je nog een mooi en gezellig weekend.
Ik ben het eens met de reactie over de hoogte van de tarieven. Wij zijn al 48 jaar klant bij KPN. Eerst een telefoon, later internet via een modem - email @ hetnet.nl. Uiteindelijk alles in een, met 2 mobile telefoons. Een keer kreeg ik korting op de abonnement prijs, dat hield wel in dat de snelheid van het internet werd verlaagd. Als het zo doorgaat zijn wij als aow- ers genoodzaakt te gaan shoppen bij een andere provider. Deze hebben aanbiedingen, die beduidend minder DUUR zijn. Door regelmatig de wisselen is het voor ons waarschijnlijk mogelijk om alles in een te blijven gebruiken. Uw verhaal over de extra’s is leuk bedacht, maar Ziggo heeft dit soort extra’s ook. Andere providers heb ik nog niet bekeken. Ik (wij) ben (zijn) benieuwd naar uw reactie. Groet, opa pieter.
ik ben het met Opa Pieter eens, nadruk ligt te veel op nieuwe klanten binnen halen hierdoor krijg je dat veel bestaande klanten gaan hoppen naar andere providers. Argument dat goede korting niet vertaald kan worden naar de bestaande vaste klanten gaat voor mij niet op. Er zijn meerdere providers die dezelfde extra’s geven voor lagere bedragen daarnaast al zouden ze geen extra’s geven op sommige pakketten ben in veel gevallen nogsteeds goedkoper uit bij een andere provider waarvoor je voor alles moet betalen. Waarom moet alles bij KPN zoveel duurder zijn dan een andere provider? Telfort wat onderdeel was van KPN bood ook alles lager aan zelfde pakket zelfs als ik geen extra’s zou krijgen zou ik als nog 10 euro goedkoper zijn en dat gaat er bij mij niet in. Dus schijnbaar hebben jullie liever dat ik een jaartje naar een andere provider ga en dan weer terug kom voor de korting 🤷🏽
Hoi @Daniel77 en anderen.

Dus schijnbaar hebben jullie liever dat ik een jaartje naar een andere provider ga en dan weer terug kom voor de korting 🤷🏽

Dat denk ik niet Daniel dat ze u graag zien vertrekken.

En hoppen (dat hoppen vul ik hierin als van de ene provider naar de andere overstappen)
Dat mag en kan en als u dat een prettig gevoel geeft en u bespaart naar u idee veel geld, doen !!

Zelf moet ik daar niet aan denken na 15 jaar bij UPC/ziggo klant te zijn geweest, afschuwelijke tijd geen service veel storingen en alles lag altijd gelegen in de bekabeling bij je thuis (notabeen aangelegd door ziggo) storingen bij hun, nee dat kon niet bestaan.
Bij KPN moet ik mijn eerste storing nog meemaken (glasvezel)

Ik was niet van plan om de komende 15 jaar over te stappen naar iets wat een paar centen goedkoper is.
Geen zin om iedere keer daar mijn tijd aan te spenderen. Ik ben ook niet goedkoop per uur. :-)

u zou ook kunnen kijken wat ze u wel bieden KPN in dit geval.
Service en dat 24/24 is ook wat waard. Op het forum altijd goede ondersteuning (ik in ieder geval)
ook mooi meegenomen.

En nee ik heb geen aandelen, maar ben wel supertevreden.
Dat is mijn argument om in ieder geval te blijven, maar zoals geschreven iedereen die zijn contract heeft uitgediend kan gaan staan en zitten waar hij wil in ieder geval wat providers betreft.
Probleem is dat chatmedewerkers niet kijken en weten hoelang je al klant ben.
Ook wij zijn al vele jaren klant.
En Genetic, ik weet niet wat U bedoeld met prima service.
Ik zal u de problemen van het afgelopen jaar besparen, maar de enige oplossing die KPN als tegemoetkoming kon bieden was een nieuwe contract met, hoera, korting, maar waar vervolgens weer een fout in werd gemaakt. Ik kreeg toen, zoals KPN dat vol trots zegt, 12,- retour uit coulance. Dat ik de rest van het contract meer moet betalen dan beloofd, tsja.......

Ik wil ook graag een nieuwe aanbieding anders stappen wij over sorry

Reputatie 7
Badge +24

Ik wil ook graag een nieuwe aanbieding anders stappen wij over sorry

Gelijk overstappen dan...

Ben ik nu mee bezig!!!