Beantwoord

Verdubbelaar verdwenen van Telfort abonnementen

  • 9 February 2021
  • 7 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik had graag een mailtje gestuurd, maar gezien dat niet kan dan hierbij maar een vraag op het forum.

Er zijn veel vragen over de verdubbelaar die verdwenen is. Zo ook die van mij.

Ik heb al sinds de jaren 90 een Telfort abonnement voor mobiel. Daarna ook een Telfort thuis abonnement genomen. Sinds de overname van KPN heb ik niets veranderd aan de abonnementen maar nu is ineens de verdubbelaar weg. Ik denk al een tijdje want ik heb nooit gekeken naar wat er op de factuur staat gezien KPN heeft aangegeven dat er niets zou veranderen. 

Graag aanpassen.

icon

Beste antwoord door Lisa 14 February 2021, 15:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Briann! Als je niets aan je abonnement hebt aangepast (waar je wel de verdubbelaar op had) én je bent nog steeds KPN/TFT-compleet, dan zou je gewoon recht moeten hebben op de verdubbelaar. 

Ik zag dat je je gegevens hebt ingevuld. Heb meteen even meegekeken. Je hebt een TFT Belbundel 2018 5000/Onbeperkt

Jouw voordelen:

  1. Je krijgt 1GB extra voordeel.
  2. Je neemt je bundel van afgelopen 2 maand mee (niet gebruikte bundel).
  3. Ook zie ik dat je gewoon de verdubbelaar hebt. 
  4. 100 minuten gratis (Waarom? Geen idee, je hebt namelijk onbeperkt bellen). 

Ik ken de TFT abonnementen niet heel goed, maar dit ziet er errugg gunstig uit! Je hebt dus totaal 36GB aan data met dit abonnement. Waaruit maak je op dat de verdubbelaar uistaat? 

 

Hoi, 

Op mijn facturen zie ik de verdubbelaar niet meer staan, vandaar mijn vraag. 

Volgens mij is mijn abonnement niet 36 Gb maar heb ik momenteel 36 Gb vanwege het meenemen van data uit eerdere maanden. 

Dat klopt dan toch, je hebt 5000mb plus 1000 mb extra, dat is 6000 mb, x2 is 12000Mb en je neemt 2 maanden extra mee, dus totaal 3 maanden x 12000Mb is 36000 Mb totaal als je niks gebruikt van de lopende of vorige maand die je mee neemt.

Reputatie 7
Badge +17

Doornekamp33 slaat de spijker op z'n kop. In je eigen abonnement heb je 6GB zonder verdubbelaar zou je deze maand 18GB hebben.
Je hebt 36GB en slechts een paar honderd mb verbruikt:smile:. 

Het staat inderdaad niet letterlijk op je factuur. Er staat ‘CombiVoordeel Mobiel’. Dit is o.a. de verdubbelaar. Het meenemen van bundels staat ook niet op de factuur. Dat valt ook onder ‘CombiVoordeel Mobiel’. 

 

Nou fijn te weten. Bij telfort stond het wel op de factuur dus was ik even in de war. Bedankt allebei!

Reputatie 7
Badge +17

Snap ik! Vragen mag altijd. We zien je hier (in de toekomst) graag terug:blush:

KPN bezuinigd graag op mail papier, ze zijn niet voor niks een groene provider.:stuck_out_tongue_winking_eye: