Beantwoord

Verdubbeling MB's klopt niet

  • 18 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 296 keer bekeken

Ik ben van abonnement gewisseld en ik had al kpn compleet met dubbel zoveel data en nu heb ik een abonnement van 4000 mb en 100 belminuten maar ik heb nu 6000 mb terwijl ik 8000 hoor te krijgen.
Hoe krijg ik dit opgelost?

Menno

Admin: onderwerp aangevuld i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Mgbrummen 18 oktober 2015, 18:33

Opgelost!
Bekijk origineel

2 reacties

Opgelost!
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Menno, 

Wat leuk om je hier te zien op het forum! Wat fijn dat het inmiddels is opgelost! In sommige gevallen kan het even duren voordat je de verdubbeling in MijnKPN ziet staan. Is dat bij jou ook het geval geweest? Als je in de toekomst ergens tegenaan loopt, of er is iets anders; je weet ons te vinden op het forum 🙂

Met groet, 

Cindy

Reageer