Beantwoord

verdubbeling mb's mobiele abonementen niet zichtbaar in MijnKPN

  • 15 juni 2015
  • 1 reactie
  • 333 keer bekeken

Sinds 8 juni is mijn abonnement bij KPn ingegaan.
omdat mijn vader ook een abonnement heeft en thuis compleet zouden

wij beide een verdubbeling van onze bundels krijgen en 5 eu korting.
Op mijn KPN zie ik deze verdubbeling in iedergeval nog niet terug.

Kan ik er dan vanuit gaan dat dit nog niet gebeurt is of dat het niet goed doorgevoerd is?

ik hoor het graag.

Admin: onderwerp gewijzigd/aangevuld i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Marcia_ 16 juni 2015, 12:01

Beste Deli106,

Welkom op het forum. Helemaal super dat je nu ook klant bent bij KPN mobiel! Je kunt dan inderdaad gebruik maken van de voordelen van KPN Compleet. Wel dien je je nog even aan te melden, ik kan nog niet helemaal opmaken uit je verhaal of dat gebeurd is. Als je mijn hulp nog nodig hebt, wil je me dit dan laten weten?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Beste Deli106,

Welkom op het forum. Helemaal super dat je nu ook klant bent bij KPN mobiel! Je kunt dan inderdaad gebruik maken van de voordelen van KPN Compleet. Wel dien je je nog even aan te melden, ik kan nog niet helemaal opmaken uit je verhaal of dat gebeurd is. Als je mijn hulp nog nodig hebt, wil je me dit dan laten weten?

Reageer