Beantwoord

Verdubbeling van Mb's is niet meer actief sinds nieuw abonnement

  • 9 March 2021
  • 2 reacties
  • 114 keer bekeken

Is er geen verdubbeling meer van mb? 

Ik heb dit 9j gehad nu een nieuw abonnement afgesloten waar dit wel bij stond maar heb het niet? 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 10 March 2021, 13:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @kellybeks1, welkom op het forum!
Heb je toevallig een KPN Hussel abonnement afgesloten? Hier zit de verdubbeling namelijk niet meer bij. Echter zijn deze niet perse duurder per MB dan de oude abonnementen en kan je hiermee alsnog goedkoper uit zijn dan je vorige abonnement.

Het is natuurlijk onzin wat de KPN moderator hier verkondigt. Bij mijn huidige abonnement (icm KPN Compleet) heb ik een verdubbeling van mijn databundel gekregen (15 GB werd 30 GB per maand) plús korting op je maandbedrag. Bij KPN Hussel heb je (het abonnement 2gb uitgezonderd) dit niet meer en per saldo betaal je bij een KPN Hussel abonnement méér. Kassa KPN! Het kwartje valt nu pas bij me, dát is de reden om de nwe abonnementen de naam Hussel te geven. Ze husselen namelijk met de waarheid en feitelijk is het een indirecte bezuinigingsmaatregel.