Beantwoord

Verhoging abonnement Telfort CombiVoordeel

  • 15 March 2021
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik krijg vandaag een mail waarin staat dat mijn abonnement (dat ik al jaren bij telfort heb) en is overgenomen, verhoogd wordt omdat combivoordeel vervalt. 

Ik heb al jaren combivoordeel bij telfort en kpn zegt nu dit vervalt omdat zij andere combi’s maken ofzo. Weer 5,-- per maand erbij. Tijd om naar een andere provider opzoek te gaan als men zo met telfort klanten omgaat

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 16 March 2021, 11:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Ik weet niet exact wat er bij u aan de hand is maar KPN hanteert inderdaad een ander voordeelsysteem. Als ik u was zou ik even bellen met KPN 0800 0402 wat er aan de hand is.

Reputatie 7

Hoi @Rutgervz1, welkom bij ons op het forum. Als jouw abonnement nog een Telfort (TFT) abonnement is, heb je dezelfde voorwaarden nog die daar bij Telfort hoorden. Die zijn met het abonnement meegenomen naar kpn. Als je bij Telfort gebruik maakte van CombiVoordeel hoort dat nu nog steeds zo te zijn, mits het abonnement niet gewijzigd is. Als het nu een kpn Hussel abonnement is zijn de Telfort voorwaarden niet meer van toepassing, dan val je onder de kpn voorwaarden.

Is het abonnement mogelijk gewijzigd, of een van de abonnementen die onderdeel zijn van CombiVoordeel van adres gewijzigd?