Beantwoord

verhuizing doorgegeven

• 1 december 2015
  • 2 reacties
  • 219 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb mijn verhuizing doorgegeven via het formulier, maar omdat ik t/m 8 december in Brazilie ben, heb ik bij het vakje opmerkingen het telefoonnummer van mijn vrouw opgegeven. Wordt hier wel naar gekeken? Ik heb namelijk een bevestigingsemail ontvangen waarin wordt gezegd dat ik binnen 48uur wordt gebeld.....en jawel op mijn mobiele nummer. Dat gaat dus niet. Ik hoop dat de mederwerkers van KPN ook de opmerkingen lezen en dan bellen naar mijn vrouw?

icon

Beste antwoord door Joran 1 december 2015, 16:39

Dag Wouter, welkom op het forum!

Ik ga ervan uit dat je dit formulier bedoelt, klopt dat? De mail is eigenlijk een geautomatiseerde ontvangsbevestiging, waarbij de gegevens uit het formulier worden gebruikt. Ik vermoed dat jouw 06-nummer is ingevuld bij "Bereikbaar op mobiel nummer: *". De toelichting wordt uiteraard wel gewoon gelezen, dus ik verwacht geen enkel probleem :)

Als je nog vragen of onduidelijkheden hebt over de verhuizing, laat het gerust weten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Is er in Braziliƫ geen bereik?

Reputatie 7
Badge +27
Dag Wouter, welkom op het forum!

Ik ga ervan uit dat je dit formulier bedoelt, klopt dat? De mail is eigenlijk een geautomatiseerde ontvangsbevestiging, waarbij de gegevens uit het formulier worden gebruikt. Ik vermoed dat jouw 06-nummer is ingevuld bij "Bereikbaar op mobiel nummer: *". De toelichting wordt uiteraard wel gewoon gelezen, dus ik verwacht geen enkel probleem :)

Als je nog vragen of onduidelijkheden hebt over de verhuizing, laat het gerust weten!

Reageer