Beantwoord

Verhuizing en MB's delen

• 20 september 2018
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik heb gisteren een adres wijziging doorgevoerd. Hoe lang duurt het voordat ik mbs kan delen met de rest van het huishouden?
icon

Beste antwoord door Susan_ 22 september 2018, 10:05

Goedemorgen Anoniemkpn, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Op het moment dat van een 06-nummer het adres wijzigt, kan dit 1 dag duren voordat dit in onze systemen verwerkt is. Na de verhuizing kan je je aanmelden voor KPN Compleet, en dan kan het ongeveer nog 3 werkdagen duren voordat de voordelen geactiveerd worden. Dus uiterlijk volgende week dinsdag of woensdag zou je MB's moeten kunnen delen! Ik kan voor je controleren of alles nu in werking is gezet en goed verloopt. Zou je hiervoor jouw Forum profiel willen aanvullen met (nieuwe) postcode + huisnummer, 06-nummer en naam? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Helemaal goed, fijn om te horen! Dan gaan we dit topic sluiten, veel plezier met de KPN Compleet voordelen 😉
Bedankt voor je reactie. Het probleem is gelukkig al opgelost door de klantenservice. Dit kwam omdat kpn compleet niet goed overgezet was in het systeem. Dit moest handmatig gedaan worden door de klantenservice.
Wat mij betreft kan dit topic ook gesloten worden.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Anoniemkpn, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Op het moment dat van een 06-nummer het adres wijzigt, kan dit 1 dag duren voordat dit in onze systemen verwerkt is. Na de verhuizing kan je je aanmelden voor KPN Compleet, en dan kan het ongeveer nog 3 werkdagen duren voordat de voordelen geactiveerd worden. Dus uiterlijk volgende week dinsdag of woensdag zou je MB's moeten kunnen delen! Ik kan voor je controleren of alles nu in werking is gezet en goed verloopt. Zou je hiervoor jouw Forum profiel willen aanvullen met (nieuwe) postcode + huisnummer, 06-nummer en naam? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Reageer