Verkeerd voorgelicht: geen MB's delen met oud-Telfort abonnement

  • 13 June 2020
  • 7 reacties
  • 93 keer bekeken

Badge

zelfde probleem hier, mb/s delen kon volgens de klantenservice waar ik een kpn abo voor mijn dochter afsloot, die wisten dat ik telfort had, dus toch afgesloten, nu bij activering blijkt dat ik ook in een eindeloze loop kom bij mb's delen en kan geen telfort mb's delen, dat is balen en dat is ook foute voorlichting en dan zeg ik niet oplichting.
zit dus nu met een kpn abo dat ik niet kan gebruiken omdat het een 0gb abo is.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt


7 reacties

Hallo @Orthelius , je zou dan zelf over kunnen stappen naar KPN en dan kun je wèl van MB's delen gebruik maken.

Dat kan tot 1 juli óók als je nog binnen je contract zit i.v.m. de a.s. prijsverhogingen.

 

Badge

volgens een helpdeskmedewerker is het zo dat over een maand telfort helemaal opgaat in kpn, dus nog even afwachten, delen is dan wel mogelijk, alleen het meenemen van data niet meer

Badge

het is nog maar de vraag of ik mijn meeneembare dubbele data wil afschaffen als ik naar kpn ga

Hallo @Orthelius 

delen is dan wel mogelijk, alleen het meenemen van data niet meer

Bovenstaande klopt niet.

Als het TFT-thuisabo gekoppeld wordt aan KPN, blijf je als TFT-klant va de voorwaarden en mogelijkheden van TFT gebruik maken en niet van KPN, dan moet je een èchte KPN-klant worden met de bijbehorende prijzen/voorwaarden van KPN en dat hoeft niet per se beter/voordeliger te zijn dan je huidige thuisabo bij TFT.

 

 

Hallo @Orthelius , dat is een keus die je zelf moet maken, óf dubbele data bij TFT óf data delen met je dochter bij KPN.

Succes met je beslissing.

 

Badge

Hallo @Orthelius 

delen is dan wel mogelijk, alleen het meenemen van data niet meer

Bovenstaande klopt niet.

Als het TFT-thuisabo gekoppeld wordt aan KPN, blijf je als TFT-klant va de voorwaarden en mogelijkheden van TFT gebruik maken en niet van KPN, dan moet je een èchte KPN-klant worden met de bijbehorende prijzen/voorwaarden van KPN en dat hoeft niet per se beter/voordeliger te zijn dan je huidige thuisabo bij TFT.

 

 

de bedoeling is het helemaal van dat TFT af te stappen, inclusief de voordelen

Hallo @Orthelius , i.v.m. de aanstaande prijsverhogingen kun je. zelfs al heb je nog een bindend contract, voor 1 juli overstappen naar KPN.

Let er wel op dat je dan wèl je e-mailaccounts bij Telfort kwijt bent, die je niet kwijt raakt bij een automatische overstap in de loop van dit jaar.

Succes met je beslissing.

 

Reageer