Beantwoord

verlengen/ aanbieding

  • 7 February 2020
  • 4 reacties
  • 200 keer bekeken

Mijn Internet TV abonnement voor 1 jaar is verlopen en wil verlengen. Vroeger belde ik met KPN en dan kon ik gebruik maken van de nieuwe klanten korting, als ik maar met minimaal 1 jaar verlengde.

Nu weer gebeld met KPN, maar dat kan nu niet meer? Waarom niet? Moet ik net als bij mijn energie leverancier ieder jaar overstappen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 8 February 2020, 20:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @M van Krimpen 

Je hoeft niet ieder jaar over te stappen. Dit moet alleen als je elk jaar gebruik wilt maken van een aanbieding van een provider. 

Als KPN iedere keer korting zou moeten geven bij een verlenging van een abonnement, zouden  de reguliere tarieven omhoog moeten. Want uiteindelijk moeten de kosten toch door KPN terugverdiend worden. Op een verdere verhoging van het reguliere tarief zit natuurlijk niemand op te wachten. 

Iedere klant heeft eenmaal geprofiteerd van een aanbieding bij de start van het abonnement bij KPN. Daar zou je ook gewoon tevreden mee kunnen zijn. 

Mijn Internet TV abonnement voor 1 jaar is verlopen en wil verlengen. Vroeger belde ik met KPN en dan kon ik gebruik maken van de nieuwe klanten korting, als ik maar met minimaal 1 jaar verlengde.

Nu weer gebeld met KPN, maar dat kan nu niet meer? Waarom niet? Moet ik net als bij mijn energie leverancier ieder jaar overstappen?

Hallo @M van Krimpen , je abonnement verloopt niet en je moet niet overstappen, 2 denkfouten.

En klantenkorting heb je al 1 keer gehad, KPN is geen Sinterklaas, en wat @Noordzee  schrijft klopt, kadootjes weg blijven geven wordt een sigaar uit eigen doos en dat moet je niet willen.

 

Reputatie 7
Badge +25

Hi @M van Krimpen, welkom hier. De heren hierboven geven het al duidelijk aan, dus kan er eerlijk gezegd weinig nuttigs aan toevoegen. Mochten er toch nog vragen zijn, stel ze gerust.

Wanneer in mijn kpn omgeving doorlink op informatie krijg ik wel korting te zien. Als ik er daadwerkelijk gebruik van wil maken krijg ik deze niet meer. Dit klopt dus niet