Vraag

verlengen vervalt de 5 euro korting

  • 19 September 2020
  • 3 reacties
  • 288 keer bekeken

Wilde vandaag mijn abo. verlengen en krijg te horen dat de korting van 5 euro per abo. vervalt als ik geen internet van kpn pak. heb nu 5 abo's . dit gaat me dus 25 euro per maand kosten!

Dat was eigenlijk de enige reden om bij kpn te blijven. Ik ga dus weg en de andere abo's als deze verlopen dus ook. KPN was eigenlijk toch al te duur, maar met die korting ging het nog.

Jammer is dit. Er zullen wel meer mensen voor een ander kiezen. 

 


3 reacties

Goedemiddag,

Het staat u vrij om te vertrekken. KPN is soms wat duurder en in combinatie met een thuis pakket voor mij voordeliger. Als u alleen mobiele abbonementen afneemt kan de concurrent soms goedkoper zijn. Ik merk dat u het jammer vind en tergelijke tijd proef ik (sorry als dat niet zo is) dat u hoopt dat KPN een aanbieding op maat voor u maakt.

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @grotebonkie, 

Welkom op het KPN Forum! Leuk om te lezen dat je overweegt om te verlengen, en tegelijk ook jammer dat je denkt aan overstappen. Het klopt dat je, wanneer je alleen meerdere mobiele aansluitingen combineert, je helaas geen maandelijkse Husselkorting krijgt. Heb je nu 5 mobiele aansluitingen die nu onder KPN Compleet vallen en waarvoor je maandelijks € 5 korting per aansluiting krijgt, en je verlengt één aansluiting naar KPN Hussel, dan blijft de KPN Compleetkorting wel actief voor de andere KPN Mobiel aansluitingen. Het verlengen van één aansluiting zorgt er dus niet voor dat je maandelijks € 25 minder korting krijgt, enkel op de ene aansluiting die je naar Hussel verlengt, krijg je geen KPN Compleet korting meer (en dus helaas ook geen KPN Husselkorting). Pas wanneer je in de toekomst ook de andere mobiele aansluitingen naar Hussel zou verlengen, ga je op dat moment onder de Husselvoorwaarden vallen en vervalt dan de KPN Compleetkorting. 

Wellicht is dit een mooi moment om ook je KPN Thuisaansluiting bij KPN onder te brengen, heb je daar al eens over nagedacht? Dan kan je namelijk € 5 of zelfs € 7.50 KPN Husselkorting krijgen op je KPN Mobiel verlenging. Onze aansluitingen Thuis vind je hier. 

Reputatie 5
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien, dus ga ik ervan uit dat je op basis van de eerdere reacties voldoende info hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer