Beantwoord

Verlenging mijn abonnement (KPN COMPLEET)

  • 3 May 2019
  • 5 reacties
  • 375 keer bekeken

Wordt je ook beloond als je je contract weer verlengd?
icon

Beste antwoord door Noordzee 4 May 2019, 21:08

Bekijk origineel

5 reacties

Goedenavond, ik vroeg mij af als je opnieuw je contract wil verlengen of je dan een korting kan krijgen.
Vanmiddag heb ik een chat gehad met een medewerker van KPN en ik had daar geen goed gevoel over, het kwam er op neer dat je geen korting krijg als je gaat verlengen.
In het verleden kreeg ik wel een tijdelijke korting.

Hij gaf verder de keus aan mij wat ik moet doen en hij eindigde met de worden ja KPN is wel een van de duurdere providers.

Hij liet mij gewoon weggaan!
Ben ik nou hebberig?
Badge +19
Het verlengen van een contract kan niet. Na het eerste jaar loopt het contract gewoon door. Waarschijnlijk heb je al een korting gehad toen je klant werd.
Reputatie 7
Badge +28
Hallo Marijo,

Volgens de website :
Dan krijg je iedere maand gratis extra's en kortingen met KPN Compleet. Zolang je blijft combineren.
https://www.kpn.com/compleet.htm

Maar als jij nog meer extra kortingen of een cadeautje bedoelt? Dan zit dat er vast niet in. Had je daar op wel op gerekend?
Inderdaad vroeger waren er acties, maar dat is er niet meer. Ik ben verder te vreden over KPN dus blijf ik daar.
Dank voor jullie reacties.
Door KPN wordt je beloont met extreme prijsverhogingen (dit jaar +5%, over een periode van 5 jaar zelfs ruim 10%!!!!) en afgewimpeld met het feit dat het gewoon de verhogingen toepast en dit 2 maanden van tevoren aankondigt. Tevens worden er zenders weg gehaald (per 1 juni worden alle FOX-zenders verwijderd) en is de klantenservice bagger. Naar de KPN-winkel gaan is verstandiger, maar trek hiervoor maar een uur of 3 uit om te wachten voor je aan de beurt bent.

Reageer