Beantwoord

Verlies van Compleet-voordelen bij verlengen abonnement Telfort

  • 26 January 2020
  • 13 reacties
  • 359 keer bekeken

Ik heb al jaren een mobiel abonnement en internet/bellen en tv bij KPN. Natuurlijk genieten wij van de voordelen van COMPLEET: Foxsport, dubbele data en 5 euri korting.

Mijn telfortabonnement is sinds vandaag over naar KPN. Dit abonnement loopt af in juli. Ik kan dat natuurlijk verlengen, maar………… dan verdwijnen mijn compleetvoordelen en kom ik automatisch in de Hussel terecht. Dat is financieel heel onaantrekkelijk: Foxsport kost 10 euri en de dubbele data verdwijnen.

Zo word je gedwongen om naar de concurrentie over te stappen, want dan behoud je de voordelen wel.

Wat een vreemde policy: klanten wegsturen naar een ander!!!!!!!!!!!!!!!!

Hans

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 January 2020, 10:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Siempie

Je wordt zeker niet gedwongen om over te stappen op KPN Hussel. Je kunt jouw oude abonnement gewoon ongewijzigd laten doorlopen. 

Wat betekent mobiel verlengen?

Heb je al een mobiel abonnement bij ons? Wanneer je jouw mobiele abonnement verlengt, ga je een nieuw contract met een nieuwe voorwaarden en een nieuwe looptijd aan. Je mobiele telefoonnummer blijft gewoon hetzelfde. In de meeste gevallen hoef je ook geen nieuwe simkaart in je telefoon te doen.

Ik ben tevreden met mijn abonnement, moet ik wel verlengen?

Nee. Je huidige abonnement blijft na de oorspronkelijk einddatum op het contract gewoon doorlopen en het is dan maandelijks opzegbaar. Zolang het abonnement loopt, hou je de voordelen die daarbij horen.

Je kunt dan eventueel wel zelf ergens een nieuw toestel kopen en daar dan je sim-kaartje instoppen. 

Reputatie 7

Als jij jouw mobiele abonnement wijzigt maar het abonnement voor Internet en TV niet, dan blijven de KPN Compleet voordelen daarop van toepassing.

Dank. Zo had ik het nog niet bekeken. Zet KPN het abonnement aan het einde van de looptijd niet automatisch over naar een KPN-abonnement?

 

Reputatie 7
Badge +28

Het abonnement is nu al een KPN-abonnement. Het wordt dus niet automatisch overgezet naar KPN Hussel. 

 

Het abonnement is nu al een KPN-abonnement. Het wordt dus niet automatisch overgezet naar KPN Hussel. 

 

Ten overvloede.

Dat zal enkel gebeuren als er wordt verlengd!! Een echt kpn abonnement is het pas na de aanvraag van een KPN sim. Er zijn wat zaken zoals volte of vowifi die met een Telfort sim niet werken.

@Siempie je hebt het contract en je hebt het abonnement. Jouw contract stopt dat houdt in de tijd die je hebt afgesproken om minimaal klant te blijven het abonnement loopt oneindig door met alle bijbehorende Compleet voordelen en de Telfort voordelen zoals meenemen van de bundels.

Er zijn wat zaken zoals volte of vowifi die met een Telfort sim niet werken.

Hallo @Galdor68 , daarom kun je in MijnKPN een gratis vervangende SIM aanvragen of deze omwisselen bij een lokale KPN-winkel.

 

Er zijn wat zaken zoals volte of vowifi die met een Telfort sim niet werken.

Hallo @Galdor68 , daarom kun je in MijnKPN een gratis vervangende SIM aanvragen of deze omwisselen bij een lokale KPN-winkel.

 

Wat ik ook noem 😜 ik houd het Telfort sim zolang mogelijk.

Er zijn wat zaken zoals volte of vowifi die met een Telfort sim niet werken.

Hallo @Galdor68 , daarom kun je in MijnKPN een gratis vervangende SIM aanvragen of deze omwisselen bij een lokale KPN-winkel.

 

Wat ik ook noem 😜 ik houd het Telfort sim zolang mogelijk.

Ik ook.

Er zijn wat zaken zoals volte of vowifi die met een Telfort sim niet werken.

Hallo @Galdor68 , daarom kun je in MijnKPN een gratis vervangende SIM aanvragen of deze omwisselen bij een lokale KPN-winkel.

 

Wat ik ook noem 😜 ik houd het Telfort sim zolang mogelijk.

Ik ook.


Ik ook.

 

Reputatie 7
Badge +22

Als jij jouw mobiele abonnement wijzigt maar het abonnement voor Internet en TV niet, dan blijven de KPN Compleet voordelen daarop van toepassing.

Dat is volgens mij niet helemaal waar, want ik heb het abonnement van me vriendin verlengd. Op het eerste plaatje krijgt ze nog dubbele data:

Maar op de andere plaatje niet meer, want dan is het gewoon KPN hussel, geen dubbele data dus! Zie hieronder:

Dat is deze abonnement:

Die aansluitkosten moet je dan even niet meerekenen. Ik hoop trouwens wel dat ik die € 7,50 korting krijg op het abonnement van me vriendin. 🤔

Reputatie 7

Klopt, ik heb het ook niet over het KPN Hussel abonnement voor de mobiele telefoon, maar over de KPN Compleet voordelen die van kracht blijven voor het (niet gewijzigde) Internet en TV abonnement.

Reputatie 7
Badge +22

Klopt, ik heb het ook niet over het KPN Hussel abonnement voor de mobiele telefoon, maar over de KPN Compleet voordelen die van kracht blijven voor het (niet gewijzigde) Internet en TV abonnement.

Oh dat bedoel je, ja dat klopt! Die blijft ongewijzigd. 😉 Dank voor de terugkoppeling! 😎

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Siempie, welkom bij KPN! Wat goed om te lezen dat de community je direct al zo goed geholpen heeft om e.e.a. te verduidelijken. Als je nog vragen hebt, laat je het ons dan weten? We staan, zoals je ziet, met z’n allen voor je klaar :-).