Beantwoord

Vernieuwde APP geeft aan dat MB's delen niet kan

  • 29 September 2021
  • 3 reacties
  • 118 keer bekeken

Geachte heer, mevrouw,

Helaas kan ik sinds de nieuwe app (bij mij ge-update op 10 september 2021) geen MB's meer delen met mijn huisgenoten, terwijl wij er voldoende hebben.

Wel lukt het mij via de web-omgeving. Ik heb de MijnKPN app al opnieuw geïnstalleerd en dezelfde foutmelding blijft gegeven worden. Deze foutmelding luidt "Je kunt geen MB's delen meer delen (staat er echt!), omdat je minder dan 50 MB over hebt”.

Ik heb op dit moment nog ruim 3GB beschikbaar.

Tot vorige maand had en heb ik geen problemen gehad hiermee. Wij hebben vier abonnementen op 1 adres, waarbij wij veel MB's met elkaar delen.

Graag uw hulp

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 30 September 2021, 10:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Sandra MD . Welkom op het forum.

Misschien heb ik een verklaring voor wat hier gebeurt.  Probeer jij wellicht via de app data te delen die al eerder gedeeld is? Want die functie werkt momenteel helaas niet meer via de app. 

Beste Erwin,

Dank voor je antwoord. Komt deze functie wel weer terug in de app? In je antwoord geef je namelijk aan dat het momenteel in de app niet meer werkt. Wij als gezin gebruiken deze functie namelijk heel veel en het is wat omslachtig om het via "MijnKPN” via Internet te moeten doen.

 

Hoi @Sandra MD . De laatste info die ik heb is dat dit wel weer mogelijk wordt in de app. Wanneer? Daar heb ik (nog) geen antwoord op.

Voorlopig zal het dus even via de website moeten.