Beantwoord

Verschil voordeel Compleet - Hussel

  • 9 March 2020
  • 4 reacties
  • 256 keer bekeken

ik heb nu een kpn compleet voordeel pakket als ik overstap naar hussel heb ik dat voordeel dan ook nog

icon

Beste antwoord door Noordzee 9 March 2020, 19:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @geri48 ,

Dat is een beetje afhankelijk van de situatie. Als je volledig overstapt op KPN Hussel verlies je de voordelen van KPN Compleet. Maar je kunt ook b.v. jouw internet pakket ongewijzigd laten (Compleet dus) en alleen voor jou mobiel producten overstappen op KPN Hussel. 

Je behoudt de KPN Compleet voordelen op producten waar je niets aan wijzigt. Wanneer je overstapt naar Hussel vervallen de KPN Compleet voordelen op deze producten en veranderen deze in de Hussel voordelen. Je kunt er zelf voor kiezen om wel of niet over te stappen.

Schaf je een nieuw abonnement aan, of verleng je je abonnement dan krijg je Hussel voordelen op dit nieuwe abonnement. Met de overige producten die al op je adres aanwezig waren gebeurt niets. Had je al voordelen op de andere producten dankzij KPN Compleet, dan behoud je dat voordeel totdat je ervoor kiest om bij KPN weg te gaan of te verlengen naar de Hussel abonnementen.

 

Wat is KPN Hussel ? 

KPN Hussel biedt extra voordelen wanneer je Thuis en Mobiel afneemt op 1 adres. Zo krijg je maandelijks €5,- of €7,50 korting op je mobiele abonnement en krijg je 5 euro korting op een entertainment pakket naar keuze. Kies bijvoorbeeld voor Onbeperkt Data voor 36 euro per maand en internet voor thuis met 5 euro voordeel op Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Pluspakket of Film1. Ook is onderling gratis bellen en MB's delen mogelijk zoals je nu al gewend bent bij KPN Compleet.

De Hussel voordelen gelden niet indien je alleen 2 (of meer) mobiele abonnementen afneemt bij KPN. Je hebt hier ook een vast internet abonnement op hetzelfde adres nodig.


De Hussel voordelen op een rij:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 

 

 

 

Reputatie 1
Badge

Ik heb nu kpn compleet: glasvezel internet, interactieve TV en 2 mobiele abonnementen .

1 van deze mobiele abonnementen wil ik stopzetten. Wat heeft dit voor invloed op mijn voordelen van Compleet ? Verandert er dan iets ?

Badge +12

Ik heb nu kpn compleet: glasvezel internet, interactieve TV en 2 mobiele abonnementen .

1 van deze mobiele abonnementen wil ik stopzetten. Wat heeft dit voor invloed op mijn voordelen van Compleet ? Verandert er dan iets ?


Nee, minimaal 1 mobiel abonnement op hetzelfde adres is voldoende om Compleet te behouden. Denk ook goed na voordat je eventueel overstapt naar Hussel. Je kunt NIET terug, ook niet binnen de 14 dagen bedenktijd.

Reputatie 7
Badge +28

@fringsyboy70 

Er verandert voor jouw internet en TV helemaal niets. Wat betreft het bellen: Je mist natuurlijk dan wel het voordeel van onderling gratis bellen en MB's delen. Die kun je in de toekomst (bij een eventueel nieuw extra KPN Hussel abonnement) wel weer terugkrijgen, maar daar krijg je dan geen  dubbele data en minuten op een eventueel nieuw abonnement. 

Â