Beantwoord

Verwijderen mobiele nummer uit KPN Compleet

  • 4 March 2020
  • 8 reacties
  • 314 keer bekeken

Badge

Hallo,

 

Ik wil graag een mobiele nummer uit KPN Compleet laten verwijderen omdat die persoon geen onderdeel van het gezin meer uitmaakt. Ik kan zelf het nummer niet verwijderen. Graag hulp hierbij.

 

Groet, Gert

icon

Beste antwoord door Natasja 9 March 2020, 14:46

Bekijk origineel

8 reacties

Badge

Kan een moderator mij helpen hiermee svp. 

Hallo @Gert54 , een moderator gaat je helpen, de moderatoren reageren op basis van binnenkomst, oudste eerst.

Wil je een snelle(re) reactie kun je bellen of chatten.

 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Gert54. Van harte welkom hier. Ik lees dat je een nummer wilt afmelden voor KPN Compleet. Dit kun je inderdaad niet zelf regelen. Kun je je postcode/huisnummer, klantnummer de naam van de contracthouder en het 06-nummer dat verwijderd moet worden invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik verzoek doen om het nummer te laten verwijderen.

Badge

Hoi Natasja,

 

Ik heb mijn profiel ingevuld en aangevuld. 

Reputatie 6
Badge +9

Hoi Natasja,

 

Ik heb mijn profiel ingevuld en aangevuld. 

Top, @Gert54. Ik heb mijn collega's aangestuurd om het 06-nummer af te melden voor KPN Compleet. Binnen enkele dagen zou het je nummer niet meer moeten zien in je KPN-omgeving.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Gert54. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Kun je bevestigen dat het desbetreffende 06-nummer is afgemeld? 

Badge

Het is gelukt en bedankt voor de service.

Reputatie 6
Badge +9

Fijn om te horen, @Gert54. Graag gedaan. Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, dan weet je me te vinden.

Reageer