Vraag

Video Advies belt te laat terug.

  • 16 February 2021
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Hoe is het mogelijk, dat als ik een afspraak maakt met een adviseur om video te bellen en dan vervolgens niet gebeld worden.

Eerst had ik op 11 februari om 13:15 uur een afspraak, dan bellen ze om 13:49 en vervolgens een afspraak vandaag om 10:00 uur en word ik gebeld om 12:03

Je maakt een afspraak in een tijdsbestek van een kwartier en dan verwacht je ook om, op dat tijdstip gebeld te worden.

Klantenservice is sowieso telefonisch niet meer te bereiken. Erg slechte ontwikkeling.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Tsja dat is bij de tandarts en de dokter ook altijd zo. Het loopt altijd uit. Overigens is het nummer van de klantenservice is 0800-0402 gratis. De wachttijd kan ook daar behoorlijk zijn.

Reputatie 4
Badge +5

Goedemiddag @DannyKraaikamp, welkom op het forum! Vervelend om te horen. Zoals @Joep1965 aangeeft lopen zulke afspraken soms uit. Als ik je nog ergens mee kan helpen, doe ik dat graag! Mocht dit het geval zijn, zou je je contactgegevens nog toe kunnen voegen aan je profiel? Graag een seintje wanneer dit gebeurd is, dan help ik je verder!

Ook ik heb een afspraak gemaakt met een KP adviseur en zou op 13 september om 12:30 uur gebeld worden. Om 8 minuten voor het tijdstip een reminders dat ik over 8 minuten gebeld wordt. Ik zat ruim voor de afspraak klaar maar om 12:55 nog geen bericht. schandalig, ook ik moet mijn kostbare tijd plannen. Niemand vervolgens bereikbaar. Zeer slechte zaak, ik ga wel naar de concurrent.