Beantwoord

Voicemail over KPN Compleet

• 9 maart 2016
  • 4 reacties
  • 346 keer bekeken

Ik heb KPN op mijn voicemail gehad over KPN Compleet, maar ik heb me hiervoor nooit opgegeven. Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Admin: Bericht afgesplitst en titel aangepast

icon

Beste antwoord door Erik_ 10 maart 2016, 20:38

Hoi Genevieve, welkom op het forum! Ik vermoed dat het belletje bedoeld was om je op de hoogte te brengen over Compleet. Dit doen we met regelmaat voor klanten die wel in aanmerking komen, maar nog niet Compleet zijn. 

Compleet is een gratis voordeel waarbij je leuke extra's krijgt als je meerdere producten van ons afneemt. Als je bijvoorbeeld een mobiel abonnement hebt van na 2012 en een Alles-in-1 pakket voor je internet en TV krijg je niet alleen korting op het mobiele abonnement en gratis verdubbeling van sms/minuten/data maar ook gratis een extra zenderpakket. 

Als je hier verder niets mee wilt kunt je de voicemail negeren. Als je dit interessant lijkt kan ik voor je nakijken wat je hebt en waar je voor in aanmerking komt. Het kost niets, het verandert niets aan je contract(en) en je zit ook nergens aan vast. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
KPN Compleet kost niks en levert alleen maar voordeel op. Dus op zich is 't niet zo erg.

Reputatie 7
Badge +30
Wat zeg je uberhaupt?
Reputatie 7
Ik kan me voorstellen dat je het wel heel erg vindt (Peter ;)) want je had natuurlijk zo snel mogelijk willen regelen dat je KPN compleet wordt, maar ja, nu heb je dat telefoontje van KPN gemist. :(

Niet getreurd, op deze pagina kan je alles nalezen over KPN compleet en hoe je jezelf compleet kunt melden.

Of is dat niet wat je eigenlijk wil zeggen? (Robin ;))

Reputatie 7
Badge +29
Hoi Genevieve, welkom op het forum! Ik vermoed dat het belletje bedoeld was om je op de hoogte te brengen over Compleet. Dit doen we met regelmaat voor klanten die wel in aanmerking komen, maar nog niet Compleet zijn. 

Compleet is een gratis voordeel waarbij je leuke extra's krijgt als je meerdere producten van ons afneemt. Als je bijvoorbeeld een mobiel abonnement hebt van na 2012 en een Alles-in-1 pakket voor je internet en TV krijg je niet alleen korting op het mobiele abonnement en gratis verdubbeling van sms/minuten/data maar ook gratis een extra zenderpakket. 

Als je hier verder niets mee wilt kunt je de voicemail negeren. Als je dit interessant lijkt kan ik voor je nakijken wat je hebt en waar je voor in aanmerking komt. Het kost niets, het verandert niets aan je contract(en) en je zit ook nergens aan vast. 

Reageer