Vraag

Voordeel KPN Compleet ten onrechte stopgezet.

  • 22 January 2020
  • 7 reacties
  • 145 keer bekeken

Beste KPN medewerkers,

Op 04 januari jl heb ik via een klachtenformulier een klacht bij jullie gedeponeerd wegens ten onrechte stopzetting van mijn KPN Compleet voordeel. Jullie zouden binnen 10 werkdagen contact met mij opnemen, echter niets van jullie vernomen!!!

Op 20 januari opnieuw via het klachtenformulier mijn ongenoegen hierover uitgesproken met het verzoek mij per direct in te lichten, ook hierop geen reactie ontvangen!!!

Ik voel mij als KPN klant niet serieus genomen, is hier sprake van een zekere minachting ten opzichte van de KPN Klant????

Wat moet ik verder doen om jullie in beweging te laten komen????

Graag een reactie.

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Ik snap iets niet. Waarom weet je nu het forum wel te vinden? Als je het probleem op 4 januari hier had gemeld dan was het 6 januari opgelost. Een klachtenformulier invullen deden we in de vorige eeuw. Tegenwoordig is er een forum, Twitter, Facebook etc. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kan de medewerker meteen aan de slag. Dus in het profiel en niet als bericht. Anders ziet de hele wereld je gegevens. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen reageert doorgaans binnen 48uur. 

Hallo Joep,

Op aanraden van de klantenservice op 03 januari heb ik een klacht via het klachtenformulier verzonden.

Dit is voor het eerst maar ook tevens voor het laatst dat ik dit doe.

Bedankt voor je reactie.

Badge +19

Het komt goed hoor. Hier zijn de medewerkers erg goed. De volgende keer als er een probleem is meteen hier naar toe komen. Een medewerker gaat je binnenkort hier helpen

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi, welkom op het forum. 

Hier ben ik dan. Wat is er precies aan de hand? Wat mag ik voor je doen? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook nakijken wat er allemaal al is gedaan, of juist niet is gedaan. ;)

Ik hoor graag van je. 
 

Hallo Alex,

Bedankt voor je berichtje. Ik heb inmiddels een profiel aangemaakt.

Hieronder een uitleg waarom ik een klacht heb ingediend.

Ik heb reeds jaren naar volle tevredenheid een KPN abonnement die bestaat uit een TV abonnement, een Internet abonnement en een Vast bellen abonnement. Ik kreeg destijds hierdoor het KPN compleet voordeel. In 2015 heb ik daar nog een mobiele abonnement bijgevoegd. Eind 2019 liep mijn mobiele abonnement af en aangezien KPN mij geen voordelig aanbod kon doen ben ik tegen mijn zin overgestapt naar een andere provider.

Begin januari kreeg ik van jullie een mail waarin stond dat ik mijn KPN voordeel was kwijtgeraakt omdat ik mijn mobiele abonnement had opgezegd. Dat vond ik erg vreemd aangezien ik het KPN compleet voordeel toch al had VOORDAT ik een mobiele abonnement  erbij nam!! Het geen mobiele abonnement meer hebben doet toch niets af aan het voordeel wat ik reeds had??

Tevens heb ik 2 producten op mijn adres staan en uit een mail d.d. 3 januari die ik van KPN ontving blijkt dat als je 2 of meer producten bij KPN afneemt je dan recht heb op KPN compleet!!

Ik heb hierover met de klantenservice diverse telefonische gesprekken gehad maar we kwamen er niet uit en op advies van hen heb ik 2 x een klachtenformulier naar KPN verstuurd waar ik GEEN enkele reactie op ontvangen heb, waar ik zeer boos over ben want zo ga je niet met je klanten om.

Mijn vraag aan u is om mijn KPN compleet voordeel te herstellen omdat ik van mening ben dat die ten onrechte is komen te vervallen, tevens is over de maand januari ten onrechte nog het volledige mobiele abonnement afgeschreven, gaarne het bedrag restitueren.

Ik hoor graag van u

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Bedankt voor de gegevens. Ontzettend vervelend dat je die voordelen kwijt bent geraakt. Ik snap dat je boos bent, maar terecht is het niet. De vele collega's die je hebt gesproken hebben correct gehandeld. Om voordelen te krijgen die je simpel minimaal 1 mobiel abonnement te hebben bij ons. Met alleen een thuisabonnement kun je nooit Compleet zijn, dat ben je ook niet geweest voordat je een mobiel abonnement had. Die voorwaarden zijn eenmaal zo en staan volgens mij duidelijk aangegeven op onze site en in onze voorwaarden, daar kan ik helaas niets aan veranderen.

De enige optie blijft een mobiel abonnement afnemen, of de kwijtgeraakte voordelen betaald aanzetten. 

Het bedrag van het mobiele abonnement zal via een slotfactuur vanaf de opzegdatum worden gecrediteerd. 

Hallo Alex,

Bedankt voor je snelle reactie.

Het feit dat ik boos was kwam mede door het feit dat ik geen enkele reactie kreeg op mijn klachtenformulieren.

Ik blijf wel van mening dat ik, voordat ik een mobiele abonnement aanging, wel degelijk het KPN compleet vooroordeel had. Waarschijnlijk zijn daarna de voorwaarden gewijzigd waardoor ik nu mijn KPN compleet voordeel ben kwijt geraakt. Ik zal mij daarbij moeten neerleggen en zal mijn kwijtgeraakte voordeel gaan aanzetten.

Ik wil er nog wel op wijzen dat toen ik mijn mobiele abonnement wilde opzeggen mij niet is vertelt dat ik het KPN voordeel dan kwijt zou raken, had ik dat geweten dan was ik beslist bij jullie gebleven.

Bedankt voor je uitleg.

Met vriendelijk groet.

Â