Beantwoord

Gratis Spotify als Hussel voordeel?

  • 6 May 2021
  • 1 reactie
  • 667 keer bekeken

Ik heb internet en tv hussel 500 van KPN plus 2 mobiele nummers via KPN. Op de mobiele abonnementen heb ik 7,50 korting. Nu dacht ik daarnaast gratis Spotify te kunnen krijgen? Alleen kan ik niet vinden hoe ik dat activeer. Weet iemand hoe dat werkt?

icon

Beste antwoord door Noordzee 7 May 2021, 09:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @GSA1971 ,

Je geeft aan dat je KPN Hussel hebt. Bij KPN Hussel heb je geen gratis Spotify (family). Je hebt wel de mogelijkheid om een betaald abonnement op Spotify (family) te nemen. Eventueel met korting als je niet kiest voor een ander entertainment-pakket.

Zo werkt het huidige KPN Hussel : (Lees ESPN voor Fox Sports)

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 

De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen. Daarbij opgemerkt dat je op de goedkoopste abonnementen tegenwoordig nog maar 2,50 korting per maand krijgt.  

Â