Beantwoord

Voordeel Thuis en Mobiel

  • 3 December 2020
  • 4 reacties
  • 94 keer bekeken

Goedemiddag,

 

We hebben KPN Thuis (Hussel) en twee mobiele abonnementen, los van elkaar afgesloten. Op MijnKPN zie ik wel al mijn producten (Thuis, Mobiel en Mobiel) maar niet de voordelen die deze combinatie zou moeten opleveren,

 

Is het mogelijk dat deze producten nog niet samengevoegd zijn als KPN Compleet?

 

We kunnen tevens nog geen MB's delen tussen de twee abonnementen, en zien ook nog niet de extra 2 gb databundels die we zouden moeten hebben (via de actie 2gb+2gb gratis van een paar weken terug).

icon

Beste antwoord door Job_ 8 December 2020, 14:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ondertussen zien we wel de correcte 4gb (2+2) bundels, maar kunnen we nog geen MB's delen.

Reputatie 4
Badge +5

Hi @chvg, goed dat je hiervoor even een topic aanmaakt! Ik ga even uitzoeken per product welke voordelen ze moeten krijgen en deze aanzetten als ze nog niet aanstaan. Ik zie dat je al wat gegevens hebt ingevuld in je profiel, wil je alleen nog beide 06-nummers vermelden? Dan heb ik een volledige verificatie en ga ik aan de slag. 

Ik heb de 06-nummers onder ‘Persoonlijke opmerkingen’ gezet, ik zag er verder geen invulmogelijkheid voor.

Reputatie 4
Badge +5

Dank je wel! Ik zie de korting zolang het abonnement loopt en de 2GB extra voor beide abonnementen ook terugkomen. Ik heb geprobeerd beide mobiele abonnementen ook toe te voegen aan de Husselkorting maar dit lukt me niet, daarom heb ik een melding gemaakt bij de afdeling die hierover gaat. Zij pakken het zo snel als mogelijk op, zodra ze het hebben afgehandeld dan zal je ook een mail van ze ontvangen met daarin een bevestiging dat de Husselkorting aanstaat. 

Dan over het delen van de MB's, waar loop je precies vast? Als in de MijnKPN-app zit dan klik je in het hoofdscherm op MB's delen - daar zie je dan vervolgens niet het andere nummer staan? Ik denk dat het ermee te maken heeft, dat de mobiele abonnementen nog niet zijn toegevoegd aan het huishouden (daarom staat de Husselkorting ook niet aan). Zodra dat is gebeurd, dan kun je ook de MB's delen :smile: