Zojuist heb ik een KPN-medewerker aan de telefoon gehad die mij op allerlei manieren de schuld probeerde te geven van het feit dat KPN mij al sindsĀ januari 2019 de voordelen van KPN Compleet onthoudt: zij hadden geen bevestiging van mijn aanmelding voor KPN Compleet gehad (terwijl ik de bevestigingsmail d.d. 26-1-19 voor me had, maar ik kreeg geen adres waar ik die naartoe kon doorsturen), mijn adres was gewijzigd (ik woon al 20 jaar op hetzelfde adres!), ik had zelf steeds mijn factuur moeten controleren zodat ik had gezien dat het voordeel er niet op stond (tja, niet gedaan, want druk), enz. Dat heet nou klantenservice. Ik, die normaal de rust zelve ben, had het gevoel dat het bloed onder mijn nagels vandaan werd gehaald en ben nu nog steeds witheet! Zo behandel je mensen niet die al sinds mensenheugenis klant bij je zijn. KPN Compleet is binnenkort zeker niet meer compleet. Met tv en internet stap ik binnenkort over en zodra mijn mobiele abonnement is afgelopen, zeg ik ook hiervoor "DAG KPN, TOT NOOIT MEER!!ā
Beste antwoord door Vikash van KPN
Bekijk origineel