Beantwoord

'voordelen' KPN Compleet niet ontvangen

  • 14 January 2020
  • 6 reacties
  • 141 keer bekeken

Zojuist heb ik een KPN-medewerker aan de telefoon gehad die mij op allerlei manieren de schuld probeerde te geven van het feit dat KPN mij al sindsĀ januari 2019 de voordelen van KPN Compleet onthoudt: zij hadden geen bevestiging van mijn aanmelding voor KPN Compleet gehad (terwijl ik de bevestigingsmail d.d. 26-1-19 voor me had, maar ik kreeg geen adres waar ik die naartoe kon doorsturen), mijn adres was gewijzigd (ik woon al 20 jaar op hetzelfde adres!), ik had zelf steeds mijn factuur moeten controleren zodat ik had gezien dat het voordeel er niet op stond (tja, niet gedaan, want druk), enz. Dat heet nou klantenservice. Ik, die normaal de rust zelve ben, had het gevoel dat het bloed onder mijn nagels vandaan werd gehaald en ben nu nog steeds witheet! Zo behandel je mensen niet die al sinds mensenheugenis klant bij je zijn. KPN Compleet is binnenkort zeker niet meer compleet. Met tv en internet stap ik binnenkort over en zodra mijn mobiele abonnement is afgelopen, zeg ik ook hiervoor "DAG KPN, TOT NOOIT MEER!!ā€

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 22 January 2020, 12:58

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19

Even afgezien van de reactie van de medewerker...welke oplossing had jij graag gezien?

Ik had graag gezien dat de betreffende dame wier naam ik vergeten benĀ in plaats van mij de schuld te gevenĀ zou hebben gekeken wat er bij KPN misging. En ik had graag gezien dat ik een aanbod zou hebben gekregen om het niet genoten financiele voordeel met terugwerkende kracht alsnog te ontvangen. Het enige dat ik 'foutā€™ heb gedaan is erg laat doorkrijgen dat alle voordelen niet waren toegekend. Ik had namelijkĀ wel het benodigdeĀ gedaan om die voordelen te krijgen. Ik heb de dame een paar keer gevraagd om een mailadres, zodat ik haar de mail met de bevestiging die ik van KPN als antwoord op mijn aanmelding had ontvangen kon doorsturen, maar zij zei dat zij geen bevestiging mijnerzijds in haar dossier had en wilde me geen mailadres geven waar ik de KPN-reactie op mijnĀ bevestiging heen kon sturen.

Overigens kwam ik er pas in december achter dat de voordelen niet waren toegekend nota bene door een sms'je van KPN zelf, die uit zichzelf opeens mijn voordelen gingen activeren. Waarom pas 11 maanden later, of iig 9 (want het tv-abonnement ging pas wat later in) werd ook niet duidelijk. Zij zei dat dat niet kon om privacyredenen. Waarom dat dan wel kon in december en niet eerder kon ze ook niet vertellen.

Badge +19

Het verdient inderdaad geen schoonheidsprijs. Een medewerker gaat het zeker oppakken. Doorgaans reageren ze binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer, etc. overigens is dat alleen zichtbaar voor jezelf en de medewerker. Ze kunnen hier wat meer dan de telefonische klantenservice. :wink:

OkƩ, gedaan. Dank voor deze reactie.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Jampietje. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je al die tijd jouw KPN Compleet korting niet hebt ontvangen. Ik zal voor jou onderzoeken of ik kan achterhalen wat er (niet)Ā is gebeurd. Je ontvangt zoĀ een privĆ©bericht van mij. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Jampietje heeft kunnen aantonen dat zij opĀ 26-1-19 een bevestigingsmail heeft ontvangen vanuit KPN waarin staat dat de KPN Compleet kortingen worden toegevoegd. Dit is niet gebeurd en is inmiddels weer rechtgezet. @Jampietje, als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer