Beantwoord

Voordelen KPN Compleet activeren

Gm
Ik zou vandaag het pluspakket geïnstalleerd krijgen nadat ik mijn mobiel abonnement heb omgezet aar Kpn
Het mobiele nummer is idd omgezet maar het pluspakket is op de tv nog altijd niet beschikbaar
Ik heb van KPN geen SMS, email of enig ander bericht hierover ontvangen
Wat is er foutgelopen?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 1 januari 2019, 13:22

Dag Sjaak. Dank voor je bericht terug. Dat klinkt verdacht veel als KPN Compleet: als naast je tv- en internetabonnement ook een mobiel abonnement afneemt ben je KPN Compleet. Je krijgt dan inderdaad een gratis zenderpakket (het pluspakket, bijvoorbeeld), maar ook een verdubbeling van je bel- en datategoed. Vandaar ook de vraag in mijn eerste bericht: heb je jezelf ook aangemeld voor KPN Compleet? Dat kan dus via de link die ik mee stuurde, maar als je je profiel aanvult met de gevraagde gegevens kan ik het ook voor je doen! Het is dus inderdaad niet de bedoeling dat je zelf het pluspakket inschakelt.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hallo! Ik ga er vanuit dat je het hebt over de extra voordelen van KPN Compleet? Heb je jezelf hiervoor aangemeld of zou men dit voor je doen? Je kunt hier in elk geval zelf aanvragen, maar mocht je willen dat ik het doe dan kan dat ook. Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hoi Bart
Wij hadden al kpn tv basis
Bij afsluiten kpn mobiel zouden wij het pluspakket geïnstalleerd krijgen maar dat is tot nu toe niet gebeurt
Het mobiele abonnement is de 27 ingegaan
Als ik nu het voor pluspakket zelf aanmeld ben ik bang dat ik extra moet betalen

Gr Sjaak
Reputatie 7
Badge +17
Dag Sjaak. Dank voor je bericht terug. Dat klinkt verdacht veel als KPN Compleet: als naast je tv- en internetabonnement ook een mobiel abonnement afneemt ben je KPN Compleet. Je krijgt dan inderdaad een gratis zenderpakket (het pluspakket, bijvoorbeeld), maar ook een verdubbeling van je bel- en datategoed. Vandaar ook de vraag in mijn eerste bericht: heb je jezelf ook aangemeld voor KPN Compleet? Dat kan dus via de link die ik mee stuurde, maar als je je profiel aanvult met de gevraagde gegevens kan ik het ook voor je doen! Het is dus inderdaad niet de bedoeling dat je zelf het pluspakket inschakelt.
Hoi Bart
Bedankt voor de hulp
Inmiddels heb ik het pluspakket op tv

Gr Sjaak
Reputatie 7
Badge +17
Dag Sjaak! Dat is fijn om te horen. Geniet ervan!

Reageer