Beantwoord

Voordelen kpn compleet vervallen door verschillende adressen

  • 13 March 2020
  • 6 reacties
  • 194 keer bekeken

Ik krijg de afgelopen weken een aantal keer de melding dat mijn kpn compleet voordelen komen te vervallen omdat de factuuradressen van mobiel internet en kpn thuis niet overeenkomen.

Maar als ik in mijn gegevens kijk, staan deze allebei wel op hetzelfde adres. 

Het gaat al jaren goed, maar nu opeens klopt het niet meer, terwijl ik niets aangepast heb.

 

ik hoor graag uw antwoord,

 

Timo van der Wagt

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 25 March 2020, 17:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Timo, welkom op het forum. 

Als je niets hebt aangepast is het zeker gek dat je nu deze melding krijgt. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Zou je daar ook alle mobiele nummer willen vermelden waar het om gaat? 

Reputatie 7
Badge +24

Timo, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

 

Sorry, ik dacht dat ik een melding zou krijgen als ik een reactie had gekregen. (ik vond het al zo lang duren :p)

Ik heb denk ik alle gegevens ingevuld die relevant zijn. Kan je hier mee verder?

 

Timo

Reputatie 7
Badge +24

@Timo van der Wagt Hehe, geen probleem. Als je naar je profiel gaat hier kun je aangeven welke notificaties je wilt ontvangen. 

Dit komt door de toevoeging van je adres. Officieel is dit A02, dat stond goed bij je vaste diensten. Bij je mobiele abonnement stond A2. Dat kwam dus niet overeen. Ik heb je mobiel nu ook aangepast en de voordelen weer aangezet, dit zou je nu ook moeten zien.

Super! Dank je wel voor je hulp!

Ik vind het nog steeds raar, dat ik niets veranderd heb en dat het opeens niet meer klopt. Maar het is nu weer goed, dus Top!

 

Timo

Reputatie 7
Badge +24

Dat gebeurt, er worden periodiek controles uitgevoerd in het bestand. Dan ziet het systeem dit opeens en worden de voordelen uitgezet. 

Graag gedaan uiteraard. :)