Beantwoord

Voordelen met telfort en kpn

  • 30 December 2019
  • 13 reacties
  • 247 keer bekeken

Ik heb telfort had 2 voordelen dubbel internet en 5 euro korting nu is mijn foon naar kpn gegaan en ik zal de voordelen houden nu heb ik alleen de 5 euro hoe zit dat gr trudy

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 1 January 2020, 12:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Trudy 1957, welkom! Begrijp ik goed dat je van Telfort mobiel over bent gegaan naar KPN mobiel? In dat geval verwacht ik dat je op dit moment een Hussel abonnement hebt. Daarbij krijg je geen verdubbeling van je data meer. Nog wel de 5 euro korting inderdaad. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het me gerust weten! 

Hallo @Trudy 1957 , je kunt ook de overgebleven data niet meer meenemen naar de nieuwe maand, je begint iedere maand met een schone lei.

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor de aanvulling, Jan!

Ik dacht dat alles het zelfde bleef met de voordelen dat begreep ik

Reputatie 7

Ik dacht dat alles het zelfde bleef met de voordelen dat begreep ik

Als je jouw abonnement niet verandert wel, maar als je jouw abonnement gaat "verlengen", dan gaat dat uiteraard tegen de nieuwe voorwaarden.

Reputatie 7
Badge +30

Op het moment dat jij niets doet en wij jouw nummer migreren naar KPN, omdat Telfort ophoudt te bestaan, dan verandert er inderdaad niets. Als jij ervoor kiest om zelf over te stappen naar KPN, waar volgens mij nu sprake van is, dan gaan de voorwaarden van KPN (Hussel) gelden. 

Dan heb ik alles verkeerd begrepen en ook verkeerd voorgelicht in de winkel die zei dat alles bij het oude bleef anders had ik niks veranderd had alles bij het oude gebleven

Dan heb ik alles verkeerd begrepen en ook verkeerd voorgelicht in de winkel die zei dat alles bij het oude bleef anders had ik niks veranderd had alles bij het oude gebleven

Je bent in de winkel geweest daar is jou niet de kans gegeven om nog via Telfort voorwaarden te verlengen? Dat is jammer en ben je inderdaad verkeerd voorgelicht. Ik zou als je nog binnen de 14 dagen zit annuleren dan houd je alles zoals het was.

 

Ps de 5,00 korting was je korting op de Telfort thuisfactuur het Telfort Combivoordeel? 

11 december is de nieuwe ingegaan dus net buiten de 14dagen heel erg jammer dus ik zit nu 2 jaar er aan vast

Waarom geen antwoord op mijn vraag

Reputatie 7

Als jij nu een KPN Hussel abonnement hebt, dan heb je helaas geen verdubbeling van data.

@Trudy 1957 Als je Telfort Combivoordeel klant was is voor jou die datum 11 december van belang.

Je hoort op je thuis abonnement als je deze nog bij Telfort hebt de gekozen voordeel te houden. Dat is het Pluspakket of Fox Sports of €5,00 korting op de thuisfactuur.

https://www.kpn.com/compleet/telfort-compleet.htm

Het mobiele abonnement valt onder de Hussel voorwaarden waarmee deze in combinatie met Telfort thuis € 5,00 korting krijgt echter geen dubbele data.

Dit antwoord was al door @Marcia_ gegeven.

Reputatie 7
Badge +30

Heel jammer om dit te lezen, @Trudy 1957 :-(. Ik kan er inderdaad op dit moment niets anders van maken, ben ik bang. Hopelijk heb je nu alsnog voldoende data! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het vooral weten!Â