Voordelen vervallen door verschillende adressen

  • 11 January 2021
  • 9 reacties
  • 61 keer bekeken

Badge

Graag haak ik aan bij deze conversatie… het lukt me maar niet om via MijnKPN e.e.a. zelf op te lossen maar denk wel dat ik de oorzaak heb gevonden voor het feit dat mijn man SMS-jes en mailtjes ontvangt en nu geen voordelen meer heeft en ik ook geen MB's met hem kan delen! Onze glasvezelaansluiting staat op postcode met spatie tussen de getallen en de letters en bij zijn mobiel abonnement staat er geen spatie tussen… Mijn mobiele abonnement staat wel gekoppeld maar daar heb ik nog geen factuur van ontvangen dus geen idee hoe die geregistreerd staat: met of zonder spatie… Kunnen jullie e.e.a. rechtzetten?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @smit062, welkom hier. 

Ik heb een losse topic voor je aangemaakt. 

Mag ik even meekijken? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook de mobiele nummers invullen. 

Badge

Hey @Alex_P , dank voor je reactie. Ik heb de gevraagd info aangevuld behalve de tv ontvangers (kan ik nu even niet bij) maar die zijn nu ook niet relevant… Heb je nog meer van mij nodig?

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb hier genoeg aan. 

Zou je het nu nogmaals willen proberen? 

Badge

Yeah! @Alex_P ik heb zojuist MB's gedeeld met het nummer van mijn man. En hij heeft ze op zijn beurt weer gedeeld met mij. Top! Betekent dit nu ook dat hij weer de voordelen krijgt van Hussel??? Of moet ik hem daarvoor via de site apart voor aanmelden? Ik zie in het overzicht per product nl. nog geen Hussel voordeel bij hem staan...

Reputatie 7
Badge +24

Je hoeft niets meer te doen, op het moment dat jullie onderling Mb's kunnen delen staat alles goed. :relaxed:

Badge

@Alex_P , sorry… maar je hebt altijd van die mensen die als alles afgehandeld is toch nog met iets terugkomen :innocent:

Gisteravond kwam onze zoon aan tafel met de vraag waarom zijn abonnement duurder is geworden en hij geen voordelen meer heeft… lijkt alsof hij er ook uitgevallen is!

Nu had hij altijd zelf z'n abonnement in zijn MijnOmgeving en daarom zijn er bij mij geen bellen gaan rinkelen…

Hij woont dus gewoon bij ons in huis, zelfde adres. En daarmee zou hij dus ook gebruik moeten kunnen maken van de Hussel voordelen, toch? Zijn nummer heb ik met het klantnummer bijgeplaatst in m'n profiel (heb je me de vorige keer ook gevraagd en toen kon je verder dus, hahaha… dat heb ik alvast geleerd :grin: )

Wil jij voor me kijken alsjeblieft?

Reputatie 7
Badge +24

@Alex_P , sorry… maar je hebt altijd van die mensen die als alles afgehandeld is toch nog met iets terugkomen :innocent:

 

Neem ik voor lief. :wink:

Natuurlijk wil ik dat voor je kijken. Zijn nummer eindigend op 493(als ik het goed heb) staat nog op een andere adres, Paganinistraat. Herkennen jullie dit? Zo ja, dan even het adres aanpassen. De tweede optie, alleen voor de mobiele aansluiting. 

Badge

@Alex_P , daar ben ik weer. Net Heintje Davids (moet je wel oud voor zijn om te weten wat ik daar mee bedoel of anders even google'n :grin: )

Ik krijg inmiddels weer mail vanuit KPN alsof ik een verhuizing heb aangevraagd (en dat hebben we vorig jaar al gedaan en wilde ik de komende jaren niet nog een keertje doen) en mijn man heeft weer bericht  (SMS op nummer eindigend op ...8852) ontvangen over dat de voordelen voor hem binnenkort gaan eindigen terwijl er niets veranderd is. Zal dus wel weer veroorzaakt worden door de periodieke geautomatiseerde check :disappointed_relieved:

Wat gaat er hier fout?

Reputatie 7
Badge +24

Hmm, wat gek! 

Ik zie aan onze kant geen rare dingen. Zou je mij het 06-nummer willen sturen in een PB? Dan kan ik dat nakijken voor de zekerheid.