Beantwoord

Voordelen vervallen na verlenging abonnement

  • 7 January 2021
  • 2 reacties
  • 99 keer bekeken

Na het verlengen van mijn mobiele abonnement krijg ik nu mail dat m'n KPN Compleet Voordelen zijn vervallen.

Natuurlijk zonder mogelijkheid om contact op te nemen. Op de website bij het zoeken naar contact kom ik in een (voor grote bedrijven gebruikelijke) loop van veel gestelde vragen terecht.

Waarom wordt dit stop gezet bij verlengen en waarom zie ik in de mail niet waar ik terecht kan met vragen?

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 13 January 2021, 22:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Als je verlengt gaat u een nieuw abonnement aan. Daarmee komt het oude te vervallen.  De compleet voordelen hoorden bij de oude abonnementsvorm. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jooper! Late reactie, maar toch: heb jij naast het mobiele abonnement ook Internet (en TV) van ons? In dat geval heb je namelijk recht op de vernieuwde voordelen, de Hussel voordelen.
Als je vragen hebt, kun je ons bellen op het gratis nummer 0800 0402. We zijn 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur. 
Chatten kan ook. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken. Ik hoop dat hiermee je vragen beantwoord zijn en anders hoor ik het graag!