Beantwoord

Voorwaarden KPN Compleet

• 26 mei 2015
  • 2 reacties
  • 435 keer bekeken

L.S.

Wij hebben thuis KPN compleet. Daarbij kan ik extra voordeel krijgen bij een sim only abbonement. Hiervoor ben ik ook aan het kijken, deze is geldig voor 2 jaar. Maar wat als wij over een jaar overstappen naar een andere provider met televisie. Houd ik dan wel de korting per maand? of moet ik dan het volledige bedrag betalen

Alvast bedankt

Admin: onderwerp aangepast i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Henk2304 27 mei 2015, 11:41

Dag , welkom op het forum!

KPN Compleet ben je alleen maar zolang je aan de voorwaarden voldoet. Zodra dat niet meer het geval is vervallen de voordelen. Dus zodra je Alles-in-1 Thuis stopzet vervalt ook het voordeel op een mobiel abo, ongeacht hoe lang dat abo daarna nog loopt.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Dag , welkom op het forum!

KPN Compleet ben je alleen maar zolang je aan de voorwaarden voldoet. Zodra dat niet meer het geval is vervallen de voordelen. Dus zodra je Alles-in-1 Thuis stopzet vervalt ook het voordeel op een mobiel abo, ongeacht hoe lang dat abo daarna nog loopt.

Reputatie 7
Badge +24
Hallo innyxx, 

Ik zie dat Henk je al van een antwoord voorzien heeft en het klopt helemaal. Zodra je niet meer aan de voorwaarden voldoet, komt je voordeel te vervallen. De korting op je mobiele abonnement, bij twee of meer aansluitingen, vervalt niet wanneer je geen tv-pakket meer hebt. Meer informatie en de voorwaarden vind je op deze pagina

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer