Beantwoord

Voorwaarden KPN compleet uitbreiding met Digitenne

  • 7 October 2019
  • 3 reacties
  • 313 keer bekeken

Ik ben KPN klant en beschik op mijn huisadres de volgende abonnementen: internet, digitenne TV, 2 mobiele KPN nrs telefoon en nog een mobiel Telfort nummer. Toch heb ik maar een beperkt KPN compleet voordeel terwijl wij iedere maand bijna 150 euro betalen voor wat we hebben als gezin.
Ik moet gedwongen KPN digitenne TV nemen met buitengebied versterker omdat er op mijn adres geen glasvezel ligt en de gewone lijn maar 6 mb aan kan omdat we kennelijk ver van een kpn versterker afzitten.
Dus digitenne is niet mijn keuze maar ingegeven door de beperkingen van KPN. Zou alles qua infrastructuur wel in orde zijn dan had ik interactieve tv genomen en daarmee meer voordelen gratis gekregen van KPN compleet programma zoals het gratis sport pakket. Ook de koppeling met Telfort mobiel werkt nu niet doordat er geen interactieve TV is in mijn abonnement, maar wat dus niet kan.
Ik vind dat KPN voor deze bijzondere situatie de voorwaarden van KPN compleet moet aanvullen omdat ik buiten mijn schuld geen interactieve TV via de kabel kan hebben. Of los het anders op, maar nu voelt het als ondergewaardeerde klant!
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 October 2019, 18:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Geert, welkom op het forum.

Wat jij hierboven aangeeft klopt. Digitenne is helaas een andere technologie die niet onder Compleet valt, het gaat dan om iTV. Ik vind het ontzettend jammer dat er bij jou niet meer bandbreedte mogelijk is, daar kan ik helaas niets aan doen. Ik zie echter wel dat je Internet Buitengebied van ons hebt. Als ik even mee mag denken, is dit misschien iets voor je in plaats van Digitenne? Wat de Telfort mobiel betreft, die zal dan moeten worden overgezet naar KPN zodra dat mogelijk is om zo de korting te kunnen krijgen.

Andere opties heb ik helaas niet, anders had ik ze met alle plezier met je besproken.

Hoi,

Of iets een andere techniek is, in dit geval digitenne, is voor mij als KPN klant niet relevant. Het is een keuze van KPN om goede klanten te belonen met extra’s en daarmee te laten zien dat ze de relatie waarderen. Nu met KPN Hussel wordt het eigenlijk allen maar erger dat je alles kunt husselen maar niet mee mag doen omdat je digitenne, in mijn geval noodgedwongen wegens ontbreken KPN infrastructuur op mijn adres, hebt een geen internet TV,. Ik ga uitzoeken of wij als gezin niet beter af zijn bij concurrent Zigo mede met het ook op komst 5G. Ik betaal iedere maan 150 euro maar wordt niet voor vol aangezien door KPN.

 

Jammer maar begrijpelijk, @GeertvdW62 . Ik kan die compleet voorwaarden niet voor je veranderen. En kan me gezien jouw situatie, voorstellen dat je om je heen aan het kijken bent. Helaas heb ik geen middelen om je verder tegemoet te komen. Excuus.Â