Beantwoord

Vraag over behoud voordelen KPN Compleet

  • 25 January 2020
  • 12 reacties
  • 168 keer bekeken

ik heb  kpn compleet nu.Heb mijn kpn mobiel abonnement verandert .Maar ook wel bij kpn.Heb dus internet.itv en vast bellen.Behoud ik nu wel de voordelen daarvan?  dus ook spotify en plus pakket? Abonnement voor een jaar weer aangegaan.Wist niet dat door alleen het veranderen van het mobiele abonnement naar Hussel ging. Met als gevolg die min punten merk ik nu.  

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Maria Helena 26 January 2020, 20:57

Bekijk origineel

12 reacties

Kan ik nog terug naar het oude alles in een pakket.Dus pakket compleet. Het mobiel abonnement is pas 2 dagen gelden ingegaan en afgesloten

 

@Maria Helena jouw thuis pakket blijft gelijk wat veranderd is je mobiele abonnement geen verdubbeling meer enkel nog de €5,00 korting.  Alleen als je korter van 14 dagen geleden hebt verlengt heb je recht om te annuleren, dan ga je terug naar je oude abonnement.

Reputatie 7
Badge +24

ik heb  kpn compleet nu.Heb mijn kpn mobiel abonnement verandert .Maar ook wel bij kpn.Heb dus internet.itv en vast bellen.Behoud ik nu wel de voordelen daarvan?  dus ook spotify en plus pakket? Abonnement voor een jaar weer aangegaan.Wist niet dat door alleen het veranderen van het mobiele abonnement naar Hussel ging. Met als gevolg die min punten merk ik nu.  

Je gaat alleen met je mobiele abonnement naar hussel. Niet met het thuis abonnement. Als je met mobiel verlengt naar hussel, en met het thuis abonnement niet, dan veranderd er dus ook niets aan het thuis abonnement. Als er Spotify in het thuis abonnement zit, dan blijft dat zo. Ook je plusabonnement blijft.

In  kpn compleet abonnement  zat spotify en pluspakket gratis. Hoef ik die dan ook nu  niet te betalen?  Het is nl voor Spotify 8,99 euro en het plus pakket 6,99.Er is mij gezegd dat ik nl wel moet betalen?

Dat hoort niet het geval te zijn. 

Ik betaal nu voor mijn abonnement 72 euro en binnenkort 77,98.Blijft dat zo? Ik begrijp soms niets van de bedragen die mij soms gezegd worden.Telefonisch.

Reputatie 7
Badge +10

Ik betaal nu voor mijn abonnement 72 euro en binnenkort 77,98.Blijft dat zo? Ik begrijp soms niets van de bedragen die mij soms gezegd worden.Telefonisch.


 

Heb je al een bevestigingsmail/overeenkomst gekregen hoe je abonnement er uit komt te zien? 

Als je in ‘mijnkpn’ kijkt, wat staat daar dan?

Van mijn itv en internet (compleet ) nog geen bevestigingsmail gekregen en weet dus niet hoe die eruit ziet.

 

Reputatie 7
Badge +10

Van mijn itv en internet (compleet ) nog geen bevestigingsmail gekregen en weet dus niet hoe die eruit ziet.

 


Een KPN moderator kan dit eventueel nakijken.
Als jij hiervoor je gegevens in je profiel hier invult hoop ik dat je meer duidelijkheid krijgt. De gegevens zijn overigens alleen zichtbaar voor KPN moderators. 

Ik heb zelf gebeld .En alles weer naar kpn compleet gezet. Dat kon nl wel omdat het nog geen 14 dagen geleden was maar wen paar dagen Ben  blij.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Maria Helena. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je jouw vraag hier hebt gesteld en dat jouw bestelling is geannuleerd. Volgens mij ben je op deze manier goedkoper uit. Als je verder nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Ben erg blij met deze oplossing. Had gelukkig de juiste persoon aan de lijn en het direct veranderde naar mijn compleet pakket.

Reageer