Beantwoord

Waar is mijn dubbele data van Telfort CombiVoordeel sinds het KPN is geworden

  • 12 February 2020
  • 3 reacties
  • 132 keer bekeken

Wij hebben twee mobiele abonnementen die intussen van Telfort naar KPN zijn overgezet. Daarnaast een Internet en TV abonnement van Telfort. Hierdoor hebben we combikorting: gratis Fox Sport EN dubbele data. Voor Fox Sport vind ik dit terug bij Telfort Thuis, maar van de dubbele data zie ik niets meer.

Hoe kom ik er achter of dit voordeel mee overgegaan is naar KPN?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 17 February 2020, 11:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @FJMM62, welkom op het KPN forum. Als je voor de overgang van beide nummers de dubbele data van CombiVoordeel zal je dat gewoon mee hebben moeten nemen. Het kan zijn dat het nog niet helemaal goed wordt weergegeven in de MijnKPN, ik kan voor je kijken of het actief is. Zou je daarvoor beide 06-nummers met bijbehorende postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Door het op je profiel in te vullen is het alleen zichtbaar voor jou en moderators, zodat je privacy gewaarborgd is. Als je na het invullen hieronder een seintje geeft kan ik met je meekijken.

Hallo, ik heb de gevraagde gegevens toegevoegd.

Reputatie 7

Dank voor de gegevens @FJMM62. Ik ben daarmee voor je gaan kijken en de dubbele data is zo te zien op beide nummers actief. Beide nummers hebben een abonnement van 2000 MB, als ik bij jouw huidige bundel kijk wordt er 4000 MB per maand aangehouden. In de MijnKPN zal je dit kunnen zien aan de totale data, die zal bij beide nummers tussen de 8000 en 12000 MB zitten. Zonder de verdubbeling zou dit tussen 4000 en 6000 zijn :slight_smile: