Vraag

Waarom duurt het zo lang?

• 28 november 2016
  • 1 reactie
  • 183 keer bekeken

Sinds afgelopen maandag KPN Compleet.
Echter de "Verwerking" van de extra "gratis" opties duurt tergend lang.
Zo heb ik na 7 dagen nog steeds geen extra zenderpakket en staat de aanvraag binnen MijnKPN nog steeds in afwachting. De overige voordelen zijn inmiddels al wel doorgevoerd.

Wanneer je een extra zenderpakket aanvraag met mijn afstandbediening is deze vrijwel direct actief.
Maar wanneer het een "gratis" voordeel betreft duurt het meer dan een week omdat het dan plotseling allerlei systemen zou moeten doorlopen.

Ik geloof er niks van dat een "systeem" in enkele minuten een dienst kan activeren wanneer je er voor betaald en dat datzelfde "systeem" voor het activeren van dezelfde dienst ineens meer dan een week nodig is wanneer je het gratis krijgt.

Heel frustrerend wanneer je bent overgestapt van een andere provider waar je zenders die in het pluspakket zitten gewend was om te ontvangen en nu plotseling meer dan een week moet wachten tot je weer toegang hebt tot deze zenders omdat de toevallig dat pakket bij KPN als extra krijgt bij het afnemen van meerdere diensten.

Het zou KPN sieren om hier verandering in te brengen.
Technisch kan het in enkele minuten, dat bewijst wel als je er voor betaald.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Sjoerd, ik snap je onvrede. Dat het zenderpakket bij Compleet langer duurt heeft er niet mee te maken dat dit gratis is. Alle diensten moeten geleverd en verwerkt zijn voor de voordelen ingaan. Als dit eenmaal het geval is gaat een wijziging in het zenderpakket een stuk sneller.

Na 7 dagen mag je wel verwachten dat alles is geregeld. Ik kijk graag voor je na of er iets mis gaat. Reageer je op mijn privébericht?

Reageer